Frekkas Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Noen som har et enkelt og greit program som kan brukes for feildiagnostisering og test av ekstern harddisk? Har forsøkt HD workbench og Helexis drivehealth uten tilfredstillende resultat. Disken en en Hitachi Deskstar i et eksternt kabinett koblet til med Usb 2.0. Hitachi/IBMs eget program fungerer dårlig, da det i utgangspunktet ikke er villig til å finne disken. Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 Jeg vet at noen av dere vet dette Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Gjør et forsøk med Seatools. En versjon kjører faktisk online, den beste og mest grundige må bootes fra cd. Tipper at den siste ikke fungerer på usb-disker. Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 Takk for hjelp! Online versjonen virket faktisk på disken. Ifølge den er det faktisk skade på disken. Noen som vet hvor loggfilen fra diskkontrollen legger seg? Klarer ikke å finne den Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Som oftest må du velge at du skal ha denne fila. Standard destinasjon er til floppy. Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2004 Som oftest må du velge at du skal ha denne fila. Standard destinasjon er til floppy. Og hvor skal du så velge det? Er ikke slike valg som jeg kan se. Jeg mener filen har noe med NFTS å gjøre, men er umulig å finne den. Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Om du bruker seatools så står det en liten boks elns (husker ikke helt) men iallefall; lagre logg. Dette er da ikke onlineversjonen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå