Gå til innhold

Qtek 9090 erfaringer?

Jørnan

Anbefalte innlegg

usnkyld at jeg spørr, men hva skal du med en 9090 før du er 14 en gang? :p

Vel. Jeg trenger nok ikke alle fungsjonene den har, men jeg trenger word, w-lan er kjekt å ha men ikke et must. E-post trenger jeg. Trenger også noen av de vanlige PDA fungsjonene, og trenger en litt mer pc enn P900 er. Brukte P900 til mye mediagreier som mp3 bilder o.s.v., men 9090 har bedere leser og støtter dvd filmer. Trengte også større minne.

Hvorfor ikke bare kjøpe en vanlig PDA? F.eks. Fujitsu siemens Loox 420 eller Loox 720?

Hvorfor er 9090 en ''uvanlig'' PDA?

PDA = personal digital assistent. Den har ikke gsm muligheter, derav så er nten 9090 å omtale som en uvanlig pda eller en smartphone. Hvis du mener 9090 er en vanlig pda så begynner jeg å lure :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis du mener 9090 er en vanlig pda så begynner jeg å lure :p

Qtek 9090 er da en fullstendig vanlig PDA! Hvor i forkortelsen PDA står det at en PDA ikke har telefon-mulighet? En fullverdig personlig digital assistent bør jo ha telefoni, dermed er det Qtek 9090 som er normal PDA og andre som er unormale :p

Lenke til kommentar
Hvis du mener 9090 er en vanlig pda så begynner jeg å lure :p

Qtek 9090 er da en fullstendig vanlig PDA! Hvor i forkortelsen PDA står det at en PDA ikke har telefon-mulighet? En fullverdig personlig digital assistent bør jo ha telefoni, dermed er det Qtek 9090 som er normal PDA og andre som er unormale :p

kverrulant :p jeg er i hvert fall av oppfatningen at 9090 er mer en pda med telefon, enn en vanlig pda.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...