Løve Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Tribes Vengeance og Splinter Cell: Pandora Tomorrow! Festlige LAN spill. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Det som hadde vært kjekt er om dere hadde fortalt hva LAN spilla handler om? Eventuelt hvilke typer spill det er.. Lenke til kommentar
Tenshi Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Quake II er jo ett genialt LAN spill da, ingenting er som å løpe rundt 100 stk på ett lite område å bare skyte villt rundt seg Tenshi Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 firearms er jo kult en mod til hl,men forskjellige våpen, kan knekke beine osv Lenke til kommentar
oysteini Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) Trackmania(bilspill/stuntspill) er kult som et slags "pausespill" innimellom alt FPS maset, det samme gjelder Capture the flag i Insane (bilspill). Ellers er Call of duty ganske artig, som et alternativ til CS/HL/QUAKE3 hvor enkelte har spilt så sinnsykt mye at de eier alle andre. Endret 3. februar 2005 av oysteini Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Transport Tycoon Deluxe Et av de beste spillene jeg noengang har spilt Lenke til kommentar
daffyr Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Spill Dod (Day of defeat) jeg var på lan i vinterferien og d slo ann....drit gøy... Lenke til kommentar
monstar Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Call of Duty er kjempe morsomt, hele tider kamper om hvem som er best med sniperen Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) Joint Operations Typhoon Rising og Escalation. UT2004 Endret 3. februar 2005 av Rayline TWB Lenke til kommentar
<geewee> Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Joint Operations Typhoon Rising og Escalation.UT2004 Wolfenstein: Enemy Territory, True Combat: Elite, XIII og Deer Hunter 2005 (!) Lenke til kommentar
Buddie Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 FarCry har jeg aldri testet på lan men har jeg hørt er bra. Battlefield Vietnam er jo bra. Og vanlig Battlefield er jo bra. Ellers er jeg vel med å teste det meste jeg vil jeg tro. Lenke til kommentar
Amd_Barton Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 robot arena 2, delta force black hawk down gta 2 generales warhammer dawn of war, råe spill battle for middle erth, rise of nations osv Lenke til kommentar
powerslave Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Prøv garrysmod til HL2...det er rett og slett bare genialt Lenke til kommentar
-=Toasted=- Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 slutt og tull nå.. det beste spillet i mp er jo: Die by the sword!! kansje ikke den peneste grafikken, men sinnsykt morsomt! Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Prøv garrysmod til HL2...det er rett og slett bare genialt Garrys Mod er ikke noe LAN spill da... vet det går ann, men det er da ikke noe vits med fler spillere der? Har ikke forslag, sorry for at jeg går OT. Lenke til kommentar
Proidiv Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Forrige huslans offisielle spilleliste (A-lista): 1. Warhammer 40 000: Dawn of War 2. Trackmania 3. Battlefield: Vietnam 4. Soldat 5. Soldier of Fortune II Vil anbefale alle å spille disse spilla på lan, godt varierte spill med ekstrem underholdningsverdi. Lenke til kommentar
Anthropod Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 (endret) Transport Tycoon Deluxe Et av de beste spillene jeg noengang har spilt Hva med Locomotion? Det er jo klin likt som TTD, bare enda flere muligheter og en smule bedre grafikk. Hvis du er usikker, prøv demoen. Ellers vil jeg anbefale Natural-Selection (HL-mod). Det krever minst 10 spillere 5vs5. Hvis dere er få, kan dere spille med aliens botter (søk på google, husker ikke hvor du finner dem). NS er forresten den mest spillte HL1 modden etter cs og dod (kilde: steam statistikk). Endret 16. februar 2005 av Anthropod Lenke til kommentar
DrNukem Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Vanlig IPX-multiplayer fungerer bare i Windows 98, for XP må du kjøre via nullmodemkabel. Skal se på etterhvert å kjøre virtuelt nullmodem via TCP/IP sammen med en kamerat.... Har du prøvd Theme Hospital i Nettverk nå ?? Regner med du kjører XP... kan man kjøre det uten en nullmodemkabell? Jeg kjører XP, får bare opp "No IPX network found" er det mulig å spille det i LAN i XP ? hvis ikke må jeg til, å lage meg en kabel spillet er jo genialt Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Americas Army gratis er det også. Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Vanlig IPX-multiplayer fungerer bare i Windows 98, for XP må du kjøre via nullmodemkabel. Skal se på etterhvert å kjøre virtuelt nullmodem via TCP/IP sammen med en kamerat.... Har du prøvd Theme Hospital i Nettverk nå ?? Regner med du kjører XP... kan man kjøre det uten en nullmodemkabell? Jeg kjører XP, får bare opp "No IPX network found" er det mulig å spille det i LAN i XP ? hvis ikke må jeg til, å lage meg en kabel spillet er jo genialt Nei kjører ikke XP, både jeg og kameraten min kjører linux, så et å finne et tidspunkt som vi begge er på en windowsmaskin har vært et lite problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå