Gå til innhold

Hvilke andre spill kan spilles på LAN?

Anbefalte innlegg

Nå er jeg ganske lei av å spille de samme "gamle" spillene på LAN, som f.eks CS, HL, TO, WC3, C&C, WC, BF (m.m.)

Har noen av dere andre uvanlige spill som (kan fungere/) fungerer godt på LAN?

Skal snart på LAN, og lurer på om jeg kan imponere dem med en "nytt" LAN-spill.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
GTA 2!  :woot:

Hele spillet kan du laste ned lovlig fra nettet nå.

Ikke noe er som å høre wasted i andre enden av salen :!: :thumbup::cool:

Og når man spiller GTA2 får man faktisk et større adrenalin kick enn mange andre spill! Man blir rett og slett revet mye mer med!

Spesielt når man løper rundt omkring og 100 biler (motspillere) kommer etter deg og du hele tiden klarer å hoppe unna dem! :!:

Nydelig bra spill, dette! :)

Lenke til kommentar
Theme Hospital..... _G_E_N_I_A_L_T_ med multiplayer.

Aldri fått prøvd mulitplayer i det spillet, hvordan fungerer det? Bare bygger hvert vårt sykehus? Akkuratt som singleplayer bare at vi kan se "stats" til andre spillere?

anyway:

hl2 deathmatch, nå finnes det ikke så mange hl2 modder enda men..

en har jo som noen nevnte svencoop - multiplayer coop basert.. utrolig gøy, gleder meg til hl2 versjonen..

Så har vi PVK- Pirates , Vikings and knights.. Sier seg selv, 3 grupper fighter hverandre for skatter! :) Ganske gøy..

Så har vi jo tidenes HL mod, natural selection, strategi og fps..

Andre ting du kan gjøre for å forlenge levetiden til WC3 lan er å prøve ut mange av de "trigger" / "event" mapsa for spillet. Blir som et nytt spill.. Ta deg en tur online, bnet og så custom game, join endel av de og du skulle ha en viss formening om hvafor maps jeg snakker om..

Eventuelt hvis du har cracket versjon (fy :tease: ) så er www.warcraftiii.net en fin side, der kan du laste ned mapsa.. istedet for å laste dem via bnet...

Anbefaler diverse Linewars, towerwars maps osv..

Stepmania som brutter har nevnt her..

uhm.. skal vi se... kommer ikke på noen fler i farta... :hmm:

Lenke til kommentar
Theme Hospital..... _G_E_N_I_A_L_T_ med multiplayer.

Aldri fått prøvd mulitplayer i det spillet, hvordan fungerer det? Bare bygger hvert vårt sykehus? Akkuratt som singleplayer bare at vi kan se "stats" til andre spillere?

Vanlig IPX-multiplayer fungerer bare i Windows 98, for XP må du kjøre via nullmodemkabel. Skal se på etterhvert å kjøre virtuelt nullmodem via TCP/IP sammen med en kamerat....

Det som skjer er at alle deltagerne kjører hvert sitt sykehus på samme kart. Om noen eiendommer skal kjøpes er det budgivning på eiendommen. Leger/sykepleier etc. hentes fra samme pool, så kan hende at en spiller får alle de bra. Det er mulig å kjøpe "litterbomb", som du plasserer hos fienden og så får handymenna noe å gjøre...

Har ikke spilt det så mye i multiplayer selv (bare med meg selv), men var innmari gøy :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...