Dag_Rune Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Like topic says... Har nå snart sitti i nesten 2 døgn med ny laptop uten trådløstnett og holder på å fly på veggen her.... Fra før av har jeg en smc barricade ikke-trådløs router med printserver. Vet ikke helt om jeg skal gå for aksesspunkt eller router. Er det noen her som har noen anbefalinger med bruk av trådløse routere over tid? Har kikket litt rundt på forumet og på anbefalingene til barbara.no men det enbefalingen begynner å bli litt utdaterte tror jeg Håper virkelig på et svar her... Lenke til kommentar
Dag_Rune Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 er det virkelig ingen som har gode erfaringer med bruk av routere over tid?? Lenke til kommentar
Mezzy Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Tja.. Siden du ikke får noen svar, så får jeg ymte frempå.. Har selv en ASUS WL-500g som jeg er meget godt fornøyd med. Bruker to stasjonære + trådløse på denne, og det fungerer stabilt og fint... "ulempen" med denne, om du kan kalle det for det, er at den "bare" har støtte for 802.11g standarden. Nå er det vel riktignok det som er den siste "offisielle" standarden, men ser det selges endel utstyr som har opp mot 125Mbit, eller "pre-n" som de ofte blir solgt som... Ved nyeste firmware vil 500g'en også støttet WPA2 etter det jeg har observert... Lenke til kommentar
Dag_Rune Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2005 Takker litt sent for svaret her :-) Ser etterkommeren nå også har kommet ut så jeg tror faktisk jeg går for den når den er tilgjengelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå