cyberho Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Hei har en laptop liggende her, men bruker den ikke til noe særlig, siden den ikke er harddisk i. der for lurte jeg på om jeg kunne bruke skjermen på laptopen i tilegg til den skjermen jeg har nå. Er det mulighet for det? ser at det er en utgang, og en inngang for skjerm på laptopen, men vet ikke om det funker, eller i det hele tatt hvordan jeg går frem noen som har prøvd dette før? Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Hmm..litt vanskelig å forstå hva du mener....er situasjonen slik at du skal koble din stasjonære pc til begge skjermene? Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 hmm...det tror jeg blir litt vanskelig...tror nok ikke det er mulig å gjøre selve laptopen til en skjerm...da må du evt ha en slags ting som du setter i skjermporten...som gjør den til det omvendte av va den er......for akkurat nå er jo denne porten for extern skjerm.... dessuten så må du ha noen tileggsutstyr for å koble to skjærmer på en pc! Jeg ville egentlig bare ha droppet hele greia Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå