Gå til innhold

ekstern dvd brenner..

themisfit

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her finner du et utvalg av brennere:

HW-no prisguden

Men når det gjelder tester så blir det jo en annen sak, men tar du hp-brennerne så er i-brennerne (internte) samme brennere som e-brennerne (ekstrerne). Med dette mener jeg at f.eks. HP 630i og HP 630e er samme brenner.

Og for i-brennerne finnes det en del tester.

Lenke til kommentar

nah du kan bruke det uten og skru det sammen....det har eg gjort sist gang eg brukt den...var mere latskap men vis den skal "sitte" bra må du skru dei sammen.følger med "standar" skruer til stasjoner og til bærbar.har ikkje skrud den sammen enda pga den ligger hos ein kamerat.men tror det er vanlig stjerne skruer så vis du har eit "vanlig" skru jern så fungerer det...eller letherman.bruker akurat det oppsete på min lap@top fungere sinsykt mye bedre enn qsi042 som eg har i [email protected] fint og flashe den via usb og ikkje noe problem og brenne på 8X eller..har kun prøvd det pga har ikkje 16X plater :) lykke til

ps ein ting er jo greit og tenkte på...vis du er som meg og har 2 ekstern disker og ekstern dvd brenner så blir det ikkje så veldig bærbar lenger mye styr og flytte på seg...og så er det greit og kjøpe seg ein usb hub :)

Endret av svingen_the1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...