shebban Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 Fikk en ny celly 1300mhz før helga. Hadde p3 850@1003 før. Med p3`en kunne jeg stille volten på cpuen i biosen, det kan jeg ikke med cellyen! Cellyen går nå på 1599mhz stabbilt. Hvorda øke volten på denne? hovedkortet er asus tusl2. Lenke til kommentar
Borf Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 kan hende at det er noen jumper på hovudkorte. se i manualen står sikkert der Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 Siden du har Asus HK er det jumpere som du må stille på Lenke til kommentar
shebban Skrevet 7. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2002 Er jumpere ja men dei er ikke til å justere volten. Bare bussen! Noen som vet om det går å tvinne ledning rundt pinnene på denne? Lenke til kommentar
BBS Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 vist eg ikkje tar heilt feil så er det mulig å voltmodde ditta hovedkortet men eg vil ikkje anbefale d for andre enn dei som har dreve ein del med elektronikk og kan den generelle teorien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå