Gå til innhold

DVD+-R/RW til bærbar PC

Tomil

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe meg en intigrert DVD+-R/RW brenner til bærbar pc. Men jeg syns utvalget er utrolig dårlig. Når jeg søker på Hardware.no så finner jeg kun en stk type NEC6.....

Hvorfor er det så lite utvalg ? Noen som kan anbefale en brenner som tar alle formatene ?

Endret av Tomil
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har sjekket litt opp i dette selv, og det viser seg vel at denne type brennere ikke er så utbredt ennå. Så jeg lurer på å kjøpe en som jeg fant hos NetShop type : NEC ND-6500.

Noen som erfaringer med den ? Er det noe jeg bør tenke på med tanke på kompabilitet, da jeg har en Fujitsu Siemens Amilo-D Pentium4 ?

Lenke til kommentar
Skal kjøpe meg en intigrert DVD+-R/RW brenner til bærbar pc. Men jeg syns utvalget er utrolig dårlig. Når jeg søker på Hardware.no så finner jeg kun en stk type NEC6.....

Hvorfor er det så lite utvalg ? Noen som kan anbefale en brenner som tar alle formatene ?

Det som er viktig når du spør om hardware til laptop så må du legge ved hva laptop'en heter og modellen. Uten dette kan det være vanskelig å hjelpe. ;)

Lenke til kommentar

Vær oppmerksom på at mange bærbare har 'spesialøsninger' når det gjelder de optiske enhetene. Disse kan innbefatte monteringsbraketter, overganger på tilkoblingen til systemet og modifiserte frontplater. Det kan være en idé å demontere den eksisterende stasjonen først for å sjekke slike ting. Om man ikke har noen planer for den gamle ennheten kan en ofte kanibalisere denne for 'monterinkskitet' som trengs for at en ny drive skal passe, men det er ingen garanti for dette heller.

Lenke til kommentar
Hei Foxtrot.

Jeg beskrev type bærbar i innlegg nr 2, så hvis du har noen synspunkter på den brenneren jeg har beskrevet der... så hadde det vært toppers.

Jeg så ikke at du beskrev navn og modell av Laptop'en din i innlegg nr. 2.selv om jeg leste det. Jeg trodde at du skrev om en brenner der. ;)

Endret av Foxtrot
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...