siemensboy Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 (endret) Hello folks Jeg trenger et Headsett som har mic og bra lydkvalitet, men den må ha minst 2m ledning! Har sett på dette men er den noe? Skal helst ha noe under 600/700kr. håper på svar mhv simensboy PS: jeg har dette men, jeg synes det er fordårlig lydkvalitet Endret 28. desember 2004 av siemensboy Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Du vil nok bli veldig skuffa om du kjøper det headsetet da det ikke har mic.... Men det er et supert headset... Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Dette er bra :link men koster en del... et billigere headset, skal visstnok være bra mik kvalitet, men NB : det headsettet er åpent som vil si at du hører lyden på utsiden... :Sennheiser PC 150 Hvis du spiller hjemme, og du bryr deg ikke om at litt lyd slipper inn, så går du for PC 150.. Lenke til kommentar
siemensboy Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 (endret) tja.. Jeg synes kanskje Sannheiser 150pc eller hva di nå het, er en ok pris for meg, men er lyden noe bra? EDIT: er dette noe bra? Endret 28. desember 2004 av siemensboy Lenke til kommentar
Jabbala Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 (endret) tja.. Jeg synes kanskje Sannheiser 150pc eller hva di nå het, er en ok pris for meg, men er lyden noe bra? EDIT: er dette noe bra? Sitter selv med et sennheiser pc150. Det har veldig god lydkvalitet, funker bra både til spill og musikk. Som nevnt over er micen av veldig god kvalitet. Edit: Har ikke peiling på det koss headsettet, men koss er jo helt greie headsett iforhold til prisen som regel... Endret 29. desember 2004 av Jabbala Lenke til kommentar
Arghhhh Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Jepp sitte på Sennheiser pc 150 eg også. Ett herlig heatset i forhold til pris. Trukkje du får nokke særlig mye bedre til den prisen. Micen er forresten svært bra som nevnt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå