E.T Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 (endret) Heisann, fikk nettopp Photoshop CS. Det funket utmerket i starten, men nå har jeg oppdaget en STOR bug. Bugen gjør at Jeg bare avogtil får åpnet et bilde/starte nytt dokument. Og når jeg først får gjort det, funker bare de forskjellige verktøyene hver tiende gang jeg trykker på dem. Er skikkelig frustrert nå, er det noe som har en løsning på problemet mitt? Kan dette ha noe med SP2 å gjøre? MVH Erlend Endret 28. desember 2004 av E.T Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Du sier hva som skjer når bugget har intruffet, men hva skjer før problemene oppstår? Har du forsøkt å reinstallere photoshop? Lenke til kommentar
Dykkern Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Kan du sjekke om tastatursnarveiene virker? (ctrl+ = zoom inn o.l.) Lenke til kommentar
Thurisaz Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Høres ut som en enkel reinstallasjon vil hjelpe, jeg tror jeg hadde noe lignende en gang jeg var veldig plaget med spyware, og slettet endel filer i god tro på å fjerne problemet. Noen var i det tilfellet PS filer Iallefall så fungerte alt perfekt etter å ha avinstallert PS og lagt det inn på nytt. Lenke til kommentar
FleshEater Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Er det du som har laget avatar bildet ditt E.T? Lenke til kommentar
medi8or Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Siterer kvikks fra en gammel tråd: Du kan starte med å holde inne ctrl + alt + shift når du starter PS.Da nullstiller du PS (lurt å lagre evt settinger) Denne nullstillingen løser 99 % av alle merkelig PS feil.. Mulig det vil fikse ditt problem og.. Lenke til kommentar
E.T Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 Er det du som har laget avatar bildet ditt E.T? avataren min er fra www.razerzone.com da jeg er en stor fabn av razer sine produkter Ellers kan jeg si at reinstallasjon ikke fungerer, men når jeg restarter windows fungerer det en stund, før problemene dukker opp igjen. Siden jeg ikke har hatt feilen på en stund (!) vet jeg ikke om det fungerer med otkeys. Uansett så blir bruken av toolsene registrert i "histori" og alt fungerer normalt, eneste ulempen er at ingenting blir vist på skjermen før jeg gjør det 10-11 ganger Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 testet ctrl + alt + shift ? er det noe løser det å kaste pref. filen, noe du kan gjøre manuelt eller bruke tastatur kommandoen ovenfor. man bør resette engang i uken om man jobber mye i PS. Det kan også være at du har for liten scratch disk, du bør dedikere en egen partisjon til det. Lenke til kommentar
Dykkern Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Siden jeg ikke har hatt feilen på en stund (!) vet jeg ikke om det fungerer med otkeys. Men fungerer hotkeys (?)/tastatursnarveier nå? Lenke til kommentar
taulen Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 hehe, er vel ikke opacityen som er veldig lav Lenke til kommentar
E.T Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 hehe, er vel ikke opacityen som er veldig lav ? Tvilsomt ettersom det funker etter at jeg har trykt noen ganger... Lenke til kommentar
taulen Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Altså hvilke verktøy er det snakk om? Markering osv eller fargelegging, eller alt liksom? Filtre osv. Er det slik at du må markere mange ganger før det virker ? Lenke til kommentar
E.T Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 Nå kom problemet igjen! Det som er galt er at jeg ikke får lagd nye dokumenter, og bare avogtil åpne bilder.. Når jeg bruker tools, får jeg bare "effekt" når jeg har trykt endel ganger.. Hotkeyene fungerer som normalt. Det skjer også noe merkelig med gradienttoolet, kan nesten ikke forklare det Lenke til kommentar
E.T Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 Problemet kommer og går hele tiden Trenger desperat hjelp fra noen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå