glenn2k Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 hey. min maskin er helt foucket!! mitt problem er at maskinen min hakker i alle spill nesten.. spes når jeg feks møter folk i CS - source og i WoW.. en venn av meg har nesten samme maskin og han kjører alt GLATT uten problemer.. men jeg har mine misstanker på hva det kan være.. regner nesten med at det er sikkert hovedkortert som er fouket, fordi når jeg i biosen sitter preformance mode på ''fast'' får jeg blåskjerm i winxp i oppstarten. rå det er noe muffins her ja ;/ men hvis det er noen som kunne ha gitt sitt innspill på hva det kunne ha hvert. hadde dere hvart snill tusen takk!! Min Maskin: MSI 875P NEO-PFISR Hovedkort P4 2.4Ghz prosessor 1.5Gb minne ATI 9800 pro 128 mb osv.. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Det kan også være software problemer . Har du oppgradert skjermkort eller lignende uten å har reinstalla windows eller brukt Drivercleaner? Den maskina skal ikke ha det minste problem og kjøre Cs:s ettersom jeg vet. Tror ikke hovedkortet ditt er ''fouket''. Da hadde ikke maskina boota vil jeg tru. Lenke til kommentar
glenn2k Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 har prøvd det.. jeg har akkurat reinnstalet WinXp og har det samme problemet.. d må jo være noe Hardware problemer da vel.. Lenke til kommentar
LA8464 Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Hei, ta en tur i bios og prøv å leke litt med minneinstillingene, bruk gjerne manualen Lenke til kommentar
glenn2k Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 jeg har hvert i bios og prøvd ALT!! hehe.. men ser ikke ut som om det funker.. maskinen min er like fouket som før i spill.. liker ikke dette.. vuderer nesten bare å kjøpe meg et nytt hk og prøver det ass.. hehe.. men det kan jo være skjermkortet da.. det hadde hvert surt hvis det har tatt kveld. men hvis det er noen andre som har noen andre ide'er.. men strømmforsyningen min er en Q-tec og jeg har jo hørt at den er flink til å ta knekken på datamaskiner. kan d være den som har tatt knekken på maskinen tro Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Er også en kjent ting at p4 kan oppføre seg sånn ved varme, sjekka tempraturen? Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Kjør en memtest86, og sjekk rammen for feil. www.memtest86.com Kan også være feil i PSU, bruker å være det i Qtec Lenke til kommentar
Tantor_ Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Ta ut de 2*256 brikkene dine. Kjør ned aperture size til 64MB. Eventuelt test med bare de 2*256MB brikkene. Hva kjører du av timings btw på ram? Fucked btw Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå