Genaro Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 (endret) Finnes det noe form for program som kan brukes til å overklokke en cpu til bærbar. Graffikk korta har jo power strip for eks ikke sant. Der for at jeg spør er fordi jeg sitter på en Elite Group G900 med Intel P4 3.0 GHZ Northwood som jeg lurte på å få speeda opp litt. MVH Genaro Endret 29. desember 2004 av Genaro Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Hei! Du må forandre topicen (Overskriften) din til noe som beskriver emnet. Å overklokke en bærbar er som å ta livet av den. Det går ikke. Biosen er låst. Det finnes vel programmer som lar deg klokke via windows , men dette fraråder jeg deg sterkt mot. Lenke til kommentar
Mann_Av_Gull Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Finnes programvare som lar deg klokke ja. Men jeg mener at bærbare PC'er går varm nok i utgangspunktet og en overklokking vil bare gjøre det verre. Ikke å anbefale i det hele tatt. Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Tviler også på at du ville merket noe særlig forskjell om du hadde overklokket cpu, da det finnes nok av andre flaskehalser der allerede Lenke til kommentar
Genaro Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 (endret) ok ok gutter men jeg kjører på en prescott i dag å det er vel ikke noe varmere en det da, mener nå jeg, der for mente jeg at jeg kunne kjøre litt opp northwooden når jeg bytter til denne uten at det skulle bli koke plate av den grunn ... kan dere gi meg en link eller prog navn så for jeg lese på det..???? vis det er flaske halser ønsker jeg at dere kunne være så venlig å fortelle dem for meg. MVH Genaro Endret 29. desember 2004 av Genaro Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 ClockGen går væll, du må se om den støtter hardwaren din! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå