slimboy Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Lurer på om det er noen der ute som vet om en stømforsyning som passer overnevnte dunk, bestilte Silent X fra Komplett, skrudde fra hverandre hele dritten før jeg fant ut at det ikke passet i det hele tatt , så det er på vei tilbake til Komplett Lenke til kommentar
Tdnoz Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 hva skal du med 10mere watt? eller har du komplett mangel på psu? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Merkelig at den ikke passer, fordi den passer i SN45G og den generasjonen Shuttles har samme fysiske mål. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 sn85g4 og sn95g5 er litt forskjellig fra andre shuttles. sn95g5 er også (såvidt jeg vet) mindre en andre shuttles, og da vil ikke f.eks "lokk" passe til denne hvis de passer til andre shuttleversjoner. Lenke til kommentar
slimboy Skrevet 31. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2004 Øø, litt treg med å svare. Dette PS'et passer ikke til SN85G4 og ikke v2 heller, det passer til SN41/45 og sikkert mange andre Shuttles, men den er altfor stor for 85, de er ikke like i det hele tatt faktisk. Hvorfor jeg skulle ha den, nei, trenger ikke 10w til, men tenkte jeg skulle være snill mot Komplett/Norek, og drite i å la det gå på service, da jeg ikke ville sende ned hele dunken, fakta er at PS har tatt kvelden, og blir varmt som et lite helvete, dvs 80-90 grader, derfor trenger jeg et nytt. Så løsningen blir at jeg må klare meg uten dunk i sikkert 2 uker, mens den er på service, noe som ikke akkurat er drømme situasjonen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Du kan sende psu'en for seg selv...det bør gå greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå