christer-R Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 (endret) Ser dette greit ut? Bør jeg kjøle harddisk? Slangenippel, messing, 1/4"BSPx3/8"ID Swiftech CPU-vannblokk Socket 478 Eheim 1250 vannsirkulasjonspumpe AC radiator, "airplex EVO 120", u/nipler (2 Stk) AC vanntank, "aquatube", Blå - Mangler slange Hvilken slange kan jeg bruke til dette? Takk for svar Endret 28. desember 2004 av christer-R Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 hm.. mitt forslag her er å ta en dobbelradiator og heller vannkjøle GPU istedenfor HDD. da skal dette bli et topp vannkjølingssett Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 (endret) Grunnet plassmangel i kabinettet skal jeg ha 2 stk 120mm radiatorer Men vet ikke helt om jeg skal kjøpe skjermkort eller vannkjøling først Endret 28. desember 2004 av christer-R Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Grunnet plassmangel i kabinettet skal jeg ha 2 stk 120mm radiatorer Men vet ikke helt om jeg skal kjøpe skjermkort eller vannkjøling først hm.. hva var det du mente der? det jeg mente var at du kjøpte vannkjøling til skjermkortet. Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 (endret) skal vente litt med å vannkjøle skjermkort med det første, da dette er av typen gf4 mx420.. Så derfor lurer jeg på om jeg skal vente til jeg har penger.. og kjøpe skjermkort.. og så tar jeg vannkjølinga litt uttpå våren Endret 28. desember 2004 av christer-R Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 *Bump* Jeg mangler fortsatt noe som frakter vannet Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 hva skal du med en så kraftig pumpe? effekten av en pumpe som pumper mer vann: Vannet vil ikke være like lenge på cpu av gangen, og rekker derfor ikke å bli oppvarmet, men det fosser fort gjennom radiatoren også.. alltså mindre til til å avkjøle seg.. tror en Eheim 1048pumpe ville vært bedre! 2 single radiatorer burde funke fint, uten å ødelgge noe av det dyrebatre utseendet til pc'n din.. f.eks 2 stk av denne du trenger ikke kjøle hardisken din, får den moderat med luft, så trives den godt.. selvfølgelig kan du montere det, men ser ikke helt vitsen når det gjelder slange, fungere biltema slange utmerket! *tips* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå