ChrZZ Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Hmm... Er det bare jeg som er blind (retorisk spm), eller er det ingen funksjon i Samsungs nye flaggskip D500 mulig å velge at alle innkomne meldinger (sms) blir lagret på mobilen og ikke simkortet? Jeg ser jo at mobilen fint kan lagre 200 meldinger (i 'minnestatus'), men det hjelper da lite hvis den ENESTE muligheten for å gjøre dette, er å *overføre de meldingene jeg vil ha på mobilen én etter én*. Jeg har trålet gjennom brukermanualen og nettsteder, og fant på noen forum (få forum om denne, siden det er en ny tlf) at flere andre hadde problemer med dette (og ingen løsning). Noen her som har samme problem eller noe slikt? Lenke til kommentar
pgus Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Jepp, du er blind.... Gå til Kontakter\Admin\Standard Lagring\... velg tlf.... TROR dette gjelder BÅDE kontakter og Meldinger... Lenke til kommentar
ChrZZ Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 Hmm... Den står på 'telefon' fra før av, og alle meldingene blir fortsatt lagret på sim-kortet. Lenke til kommentar
RoXQi3x Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 (endret) Jeg har satt opp standardlagring som nevnt over, og det virker her både for meldinger og kontakter. MEN: Tillater meg å legge til ny problemstilling i tråden: Er det ingen måte å se KLOKKESLETT på meldinger i innboksen? Finner ikke noe i dokumentasjonen, men aldri brukt en mobil som bare lar deg se dato (i utboks ikke det en gang) på meldingene. Klokkeslett står jo i meldingen på "forsiden" men når du har klikket forbi den (og browser videre medlinger inne fra innboksen) er jo den informasjonen tilsynelatende borte. Stemmer dette, og er det sånn på alle Samsung? Endret 30. desember 2004 av Rookie Lenke til kommentar
morgster Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 (endret) hmm Endret 30. desember 2004 av morgster Lenke til kommentar
delfin Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Har lagt merke til det samme. Hva er DET for noe da? Firmwaren trenger seg en liten finpuss...typisk Samsung.. Lenke til kommentar
RoXQi3x Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Ang. SMS-innboks: Saktmodighet er fremdeles en dyd; hvis man VENTER litt i innboksen scroller datoen øverst til klokkeslett..litt tregt, men funker Lenke til kommentar
ChrZZ Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 Jeg har satt opp standardlagring som nevnt over, og det virker her både for meldinger og kontakter. MEN: Tillater meg å legge til ny problemstilling i tråden: Er det ingen måte å se KLOKKESLETT på meldinger i innboksen? Finner ikke noe i dokumentasjonen, men aldri brukt en mobil som bare lar deg se dato (i utboks ikke det en gang) på meldingene. Klokkeslett står jo i meldingen på "forsiden" men når du har klikket forbi den (og browser videre medlinger inne fra innboksen) er jo den informasjonen tilsynelatende borte. Stemmer dette, og er det sånn på alle Samsung? Altså, du gikk i kontakter, og valgte at 'telefon' er standardvalg? Hmm... Den står det på det her også. Jeg har prøvd å sette til mobil og tilbake, men virker ei... Isj... Har snakket med El-kjøp der jeg kjøpte mobilen og de skulle høre mer Samsung om det har kommet noen SF-oppdateringen. -Kommer tilbake med mer- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå