Azizel Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Hei. jeg har satt opp 2x120 gb sata sisker i raid. og nå vil jeg partisjonere den i 4 deler.. har prøvd å lett etter hvor jeg gjør det. men finner ikke noe.. kan noen hjelpe meg kansje? Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Hvis det er disken du har operativsystemet på, må du gjøre det ved installasjon (XP/2000). Hvis det ikke er operativsystem-diskene kan du gjøre det i diskbehandling (XP/2000). Høyreklikk på min data maskin/my computer og velg behandle/manage. Der innpå finner du diskbehandling. Sveinl. Lenke til kommentar
Mellet Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Hvis det ikke er OS på den.. Kan du bruke PartisionMagic Fint lite prog. Lenke til kommentar
Azizel Skrevet 31. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2004 men hva vis jeg allerede har instalert xp.. går det fortsatt eller<?? Lenke til kommentar
Azizel Skrevet 31. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2004 men hva vis jeg allerede har instalert xp.. går det fortsatt eller<?? Lenke til kommentar
miCro Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 (endret) Jeg er litt usikker på om det faktisk går (jeg tviler på det), men det er nok ikke å anbefale uansett. Legg heller inn OS på nytt så er du sikker. Endret 31. desember 2004 av miCro Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Mange rare svar her. Bedre å la være å svare når en ikke har peiling. Du kan bruke PowerQuest PartitionMagic etter at du har installert WinXp. Lenke til kommentar
ferik Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Mange rare svar her. Bedre å la være å svare når en ikke har peiling. Du kan bruke PowerQuest PartitionMagic etter at du har installert WinXp. Vil råde deg til å defragmentere harddisken først, og ta backup av viktige filer, partition magic skal klare å flytte alle filene som ligger rundt på harddisken din, men best å ta backup uansett... Lenke til kommentar
j0k3r Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Noen som har en link til et sted hvor man får lasta ned et av disse partisjonering's programma...? Hvis jeg laster ned en trail version av et sånt programm, vil jeg da få partisjonert HD'n uten at det skjer noe seinere? Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Hvis jeg laster ned en trail version av et sånt programm, vil jeg da få partisjonert HD'n uten at det skjer noe seinere? Jeg tviler på at harddisken vil omgjøre partisjoneringen fra to til en når tidsfristen går ut hvis det er det du tenker på. Lenke til kommentar
j0k3r Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Hvis jeg laster ned en trail version av et sånt programm, vil jeg da få partisjonert HD'n uten at det skjer noe seinere? Jeg tviler på at harddisken vil omgjøre partisjoneringen fra to til en når tidsfristen går ut hvis det er det du tenker på. hehe, ja det var dette jeg lurte litt på Men fant ut at trail version, bare var en demo for å demonstrere hvordan programmet så ut Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Jeg bruker Partition Magic, annbefales! Lenke til kommentar
j0k3r Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Noen som kan forklare litt grundig, hvordan man partisjonerer en harddisk inne i Disk Management...? Min harddisk skal ikke ha noe operativsystem på seg.. Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 (endret) Noen som har en link til et sted hvor man får lasta ned et av disse partisjonering's programma...? Hvis jeg laster ned en trail version av et sånt programm, vil jeg da få partisjonert HD'n uten at det skjer noe seinere? Her er er en link til en trial version: http://www.soft32.com/download_151.html Endret 7. januar 2005 av Foxtrot Lenke til kommentar
Azizel Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2005 Mange rare svar her. Bedre å la være å svare når en ikke har peiling. Du kan bruke PowerQuest PartitionMagic etter at du har installert WinXp. Tusen takk.. det funka fint.. Lenke til kommentar
Azizel Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2005 hehe.. vet dette er litt of topic da.. men gidder ikke å lage en ny link.. noen som vet om ett program som jeg kan bruke til å formatere disker? Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 hehe.. vet dette er litt of topic da.. men gidder ikke å lage en ny link.. noen som vet om ett program som jeg kan bruke til å formatere disker? Partition magic.. som sagt så mange ganger før Lenke til kommentar
Azizel Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 ååå.. d funker å formatere med d og? lol trodde d bare var til å partisjonere hardiskene.. Lenke til kommentar
wil Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 jess, du kan bruke Partition Magic til å formatere partisjoner med ja. jeg vil (som mange andre her) anbefale deg Partition Magic. det er veldig mange her på forumet som kauker om at de har hatt/har problemer med dette programmet, men dette er en brukerfeil. ikke programmet sin feil. du får iallefall ingen problemer med Partition Magic 8.0. det kan jeg så godt som 99% garantere deg. lykke til. Lenke til kommentar
Azizel Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 Brukt det nå.. gjikk knirke fritt :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå