Mysil Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Hei. Datteren min på 8 år har tenkt på å ha et LAN. Vi lurer på om det er noen gode online barnespill til LAN. Takk for svar.. Lenke til kommentar
-Sarion- Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Tja... Hvor bra PC har hun da? Lenke til kommentar
Mysil Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 Det er den coop pcen. Lenke til kommentar
-Sarion- Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Ok. Er ikke The Sims et online spill da? Mulig at jeg er helt på jordet, men jeg tror det. Lenke til kommentar
Mysil Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 Ok. Er ikke The Sims et online spill da? Mulig at jeg er helt på jordet, men jeg tror det. *skrevet opp* Flere forslag? Lenke til kommentar
larbjov Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 "The Sims" er ikke et online spill, riktignok er det noe som heter "The sims online" eller noe slikt, men det er kun til internett og ikke LAN. LAN er når flere spiller sammen i et spill. Jeg vet neigu ikke om det finnes noe LAN barnespill. Ivertfall ikke for 8 åringer. Lenke til kommentar
c[`]laburk Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Persjonlig synes jeg 8år er litt lite til å være på LAN, hvis det ikke er et LAN med småjenter som spiller barbiespill! Kanskje hun trenger masse hjelp fra crewet ovs. (Jeg vet ikke hvordan hun er i dataverdenen men) Alle rundt henne kommer sikkert til å spille cs+++, og skal hun bare sitter der med sims da? Du burde fortelle hvos stort LAN'et er også! 8åring på vennelan er greit. 8åring på TG er ikke greit Jaja! Det er min mening ! Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 (endret) trur han mener at dattra skal ha et lan, hun skal ikke dra på et lan. Sims 2 er vell bra =) hva med the urbz? Endret 28. desember 2004 av ATi-Radeon Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 sims er vel ikke noe man kan spille på lan?? kommer jo ann på hva hun og vennene liker å spille?? Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Dette er kanskje mer for gutter, men "Airfix Dogfighter" er fantastisk morsomt. Enkle kontroller, det læres på et øyeblikk, og selv om prinsippet er å skyte ned fly, er det mer vold i Donald og friminuttene på skolen... Lenke til kommentar
diversity Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 NFSU2.. bilspill er jo fett.. Harry potter rumpeldunk tror jeg er LAN spilling på-- Worms 3d, er voldelig da.. men er gøy.. ikke blod og sånt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå