GBD Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 ja og nei..... det avhenger av pizzaen har ketchup på grandis, men IKKE på Dolly Dimple's, for de pizzaene er hellige Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Ketchup ødelegger pizzasmaken, basta Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Ja, på Big One Classic, den en smakløs Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Ja, på Big One Classic, den en smakløs Det er pizza det er snakk om.. Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) Ja, på Big One Classic, den en smakløs Det er pizza det er snakk om.. Ja? EDIT: Bilde av Big One Classic: Endret 1. januar 2005 av PCXray Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Det hender jeg bruker ketchup når jeg lager pizzafyll, men å dæsje ketchup oppå pizzaen er fysj... Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Ja, på Big One Classic, den en smakløs Det er pizza det er snakk om.. Ja? EDIT: Bilde av Big One Classic: Nettopp, noe jeg ikke kaller pizza... Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Ja, på Big One Classic, den en smakløs Det er pizza det er snakk om.. Ja? EDIT: Bilde av Big One Classic: Nettopp, noe jeg ikke kaller pizza... Aaah, skjønner no Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Veldig fint om dere lar være å quote flere innlegg bakover. Det holder med forrige innlegg, og evt. et til om det er veldig viktig for sammenhengen Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) Ja, dog ikke på alle Ketchup ødelegger pizzasmaken, basta hørte jeg noe om baken? Delt i to kanskje? Barn er så absolutte Endret 9. januar 2005 av Carl M Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Ketchup ødelegger pizzasmaken, basta Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Ketchup på pizza er for småunger Lenke til kommentar
monstar Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Noen ganger, men meget skjeldent. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Personlig synes jeg ketchup ødelegger pizzasmaken, selv om jeg bruker ketchup på mye annet. Kanskje fordi jeg har funnet pizza'er som er akkurat min smak? Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Pizza har som regel tomatsaus, blir bare rart med ketchup som inneholder mer sukker enn soft-is. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå