Thomas J.L Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Har endelig fådd bestilt meg noen ting Har bestilt Creative MuVo2 SQ 4GB MP3/Memory player, Logitech MX510 Optical Mouse og Plantronics Audio 90 multimedia stereo ultimative gamer headset. Alt kom på den nette sum av ca 2600 (dette kan beskrive hva jeg føler nå ) Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 (endret) Grattis! Kan ihvertfall skrive under på at Musa er våt! Eller.. God ihvertfall Endret 28. desember 2004 av Andreasfe Lenke til kommentar
Solid Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Gratiss da. Noen tips til hvordan jeg kan overbevise folka mine at det er trygt å handle fra internettet(komplett.no). Skal snart bygge min egen pc for første gang . Gleder meg. Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 Gratiss da. Noen tips til hvordan jeg kan overbevise folka mine at det er trygt å handle fra internettet(komplett.no). Skal snart bygge min egen pc for første gang . Gleder meg. du kan jo si at du er beskyttet av norsk lov Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 (endret) Gratiss da. Noen tips til hvordan jeg kan overbevise folka mine at det er trygt å handle fra internettet(komplett.no). Skal snart bygge min egen pc for første gang . Gleder meg. omtrent ca. 1 milion glade nordmenn? I årene siden vi startet opp har over 600.000 kunder kjøpt varer av oss for godt over fem milliarder kroner. Vi har over 250 ansatte, hvorav en stor del jobber på kundesenteret. Komplett.no er den største Internett-butikken i Skandinavia. Vi er en del av Komplett ASA som totalt i 2003 solgte datautstyr for 1 732 millioner kroner. Salg over Internett utgjorde over 85% av vår totale omsetning. EDIT: Grattis ja! Endret 28. desember 2004 av ketchez Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå