PC Gamer Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Nei, de er en slags blanding av UltraX Flat keyboardet til Logitech, og av vanlige taster.. De er ikke laptop og ikke vanlige taster, veldig behagelig når man blir vant til de. Synes det er veldig vanskelig å spille med X flat selv, fordi jeg roter litt med tastene, men har aldri hatt problemer med det på MIST Lenke til kommentar
Anubis Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 har ultrax flat greiene til logitech og må si at det er evig digg å skrive på. ganske så uvant i førsten siden tastenee er så lave, slik som på bærbare pcr, men etter en ukes tid så skriver man som en gud på det ikke har det masse jalla ekstrataster. bare 6 stk: media, play/pause, mute, favoritter, epost og www. her er heller ingen møkkete f-lock. kommer til å holde meg til dette tastaturet så lenge det er i produksjon ;D Lenke til kommentar
PC Gamer Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Akkurat samme med MIST Gode taster, men veldig uvant til å begynne med lite, lett og kompakt, ingen overdrevne ekstrtaster Synes slike taster er perfekt til å skrive på, begge er kanskje litt uvant med en gang til gaming, men de blir gode etterhvert. Hehe, en venn av meg har Xflat tastaturet, nå kommer vi til å krangle om hvilket som er best i årtusener, dreper vel hverandre til slutt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå