fxwz Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 (endret) Jeg vurdere å kjøpe meg et digitalkamera......fant ut at mobilen ikke duger lenger! Jeg skal bruke kameraet for å fotografere....litt av hvert..mest til skole sammenheng... Krav 1.Må ikke være så stort at jeg må gå rundt med det i egen veske, noe på str med Canon Digital Ixus 500....bare slik at det er lett fraktbart! 2.Må kunne ta bilder av objekter i fart!(jenter som løper) (hvis jeg evt kjøper et kamera med 8x kan jeg ikke da bare stå relativt langt unna objektet... da vil jo ikke objektet legge merke til at jeg fotograferer! Når det står at det er 8xzoom..vil den ta like bra bilder når jeg zoomer inn.....og som når jeg ikke gjør det?) 3.mer enn 4x zoom 4.Billig....helst ikke over 2500kr! Endret 28. desember 2004 av tøbbi Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Ixus 40 fås til litt over 3000. Coolpix 3700 er vel det aller beste kameraet under 2000 kroner. Sjekk gjerne ut dinside.no der det har fått veldig bra kritikk. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Om det må være billigst mulig, så hadde jeg nok valgt 3700. Men du får ikke særlig hurtige kameraer i denne prisklassen, da det er andre ting som prioriteres. Sony DSCP100 får du til under 3000,-, og er et lynkjapt kamera som jeg iallefall kan anbefale. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå