TanglewoodD Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Heisann, jeg har fått meg en film på min datamaskin hehe, men det er 55filer som er i mappen der filmen ligger. Filene er av en type "dvl" Det er en nesten ferdig lastet ned film... Men jeg leste litt på google om fil navnet, men fant ikke noe ut. hvordan er det jeg skal få sett på denne halv-ferdige filmen uten å laste ned resten? Mvh Stian_A Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Du kan prøve å laste ned VLC, det er en medie avspiller som spiller av det meste Er det DivX-dvl, eller XviD-dvl el. ? :S Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 tror egentlig at du må vente til hele greia er lastet ned...det er sjeldent at man kan se en film når 50% av filmen er lastet..ned..kommer an på hvilket program du bruker da! Lenke til kommentar
CowsSayMooo Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Høres mer ut som om du har lastet ned en 'release'. Filtypen er sikkert .rar. DVL er gruppen som har laget releasen. Du kan ikke se filmen før du har lastet ned hele og pakket ut innholdet. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 (endret) Høres mer ut som om du har lastet ned en 'release'. Filtypen er sikkert .rar. DVL er gruppen som har laget releasen. Du kan ikke se filmen før du har lastet ned hele og pakket ut innholdet. Tulller du!? Jeg lastet ned fra ... En side som blei lagt ned! NEI! Yess... Men takk allikevel da.. Mvh Stian_A hehe, men nå laster jeg ned på nytt fra en helt lovelig side. Hva er SFV fil? Endret 29. desember 2004 av Stian_A Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Hva er SFV fil? En fil som inneholder, kort sagt, info om andre filer. Du kan bruke et SFV-checker-program til å sjekke at alle filene i en release er tilstede og av riktig størrelse. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Ble det plutselig tillatt å hjelpe folk med piratkopierte greier, sånn mens jeg spiste middag? Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg