Stian234567 Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Noen som vett om norton antivirus senker speeden på nedlastning og opplastning med den auto tingen som scaneren alle filene? som kommer fra nette eller anndre plasser og inpå pcen. Grunnen til jeg spør er pga når jeg hadde aktivert dette tok det 1 time og kopiere noe over 100 mb nettverk. når jeg tok det av tok det sån ca 3 min og kopiere det samme. Dette må jo kansje påvirke inneternett også? pga det som blit oppslastet til meg fra evntuelt spill om vor folk osv. Jeg har ikke store peilingen på dette. MvH Stian Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Norton bruker enormt mye ressurser, både internettlinje og ram. Men den bruker nok ikke internettlinja når du scanner alle filene. Derimot krever den mye av både prosessor og minnet, noe som vil gjøre hastigheten på maskinen din merkbart tregere, også når du flytter ting på et nettverk. Harddisken blir jo søkt gjennom samtidig som du prøver å sende 100mb fra den, og da er det naturlig at det går treigere. Dobbelt med arbeid. Lenke til kommentar
Stian234567 Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 Ok. Andre ting jeg burde vite om Norton Antivirus? Og Synes dere at jeg burde skifte til ett annet virus eventulet nod32. Spiller veldig mye på pcen.. Det er ikke hoved pcen min som allerede har nod32 men en laptop som alle dagens spill fungerer med Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Hva er specsa dine da? Prosessor, ram, hdd +++ Lenke til kommentar
Stian234567 Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 512 ddr Prossor: intel pentium centrion 1.6 ghz Hd: 80 gb Noe mer du trenger vite ? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 (endret) Da vil jeg sterkt anbefale deg å skrifte til f. eks. NOD32, fordi Norton tar så mye ressurser. NOD32 tar også mere virus. Endret 28. desember 2004 av @kd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå