Bull_Dogg Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Kan hende jeg poster feil nå, håpe moderatorer flytter på den da... Jeg lurer bare på hva man skal gjøre for å starte HK'et uten at det kommer "Keyboard not detected, Press F1 to continue"? Takker For Alle Svar Lenke til kommentar
BUGS_Y Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 sjekk i Bios innstillingen..Halt on errors Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Koble til tastaturet? eller er det meninga at den skal starte opp pcen uten tastatur? Lenke til kommentar
Equiox Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 (endret) Koble til tastaturet? eller er det meninga at den skal starte opp pcen uten tastatur? Greit å ikke måtte ha tastaturet i når du evt skal reboote en server. Gjør som Herr BUGS_Y sa du, Bull_Dogg Endret 28. desember 2004 av Equiox Lenke til kommentar
Bull_Dogg Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 Koble til tastaturet? eller er det meninga at den skal starte opp pcen uten tastatur? starte uten tastatur ja...har en server her som skal stå på hele tiden, men må jeg ha en restart så er det bare ekstra stress å måtte koble til å fra et tastatur hvis det går å ikke ha et tilkoblet i det hele tatt. Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 noen HK kan starte uten keyboard av seg selv. Mitt kan det. Lenke til kommentar
Bull_Dogg Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 fulgte rådet til bugs_y det funker fint å starte opp uten tastatur nå... takker for hjelp... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå