JustMe Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Tenkte å kjøpe nytt HK og cpu(evt cpu kjøler oxo) har allerede bestillt denne rammen. Har sett på dette hovedkortet og denne cpu'en. Noen som har erfaringer med disse? Evt andre anbefalinger? Går ut i fra at jeg trenger ny kjøler til cpu dersom jeg skal klokke den, her er jeg egentlig ganske blank så fint om noen kan anbefalle en Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Mener å ha hørt at denne er bedre til overklokking. Vet ikke hvorfor men det er noe med de "winchester" greiene Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Jepp.. Den du linker til (Newcastle) er bygget på 130 nm teknologi.. Den såkalte Winchester-versjonen som CaZiO linker til er bygget på 90 nm teknologi... Denne produserer mindre varme og er dermed tilrettelagt for mer overklokking.. Lenke til kommentar
JustMe Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 Ja det stemmer nok står jo på siden til komplett det, så viste egentlig om det når jeg tenker meg om Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå