Deadringer Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 (endret) hei! jeg har nettopp kjøpt en ny hardisk 160gb wd men jeg har problemer. når jeg kobler den til pc'en må jeg seffølgelig velge instillinger i bios-master og slave. men jeg veit ikke hvordan jeg gjør dette. det står nå på 1. master -> min 80gb med windows på 2. slave -> den står på auto men det skjer ikke noe. hva skal jeg gjøre? har et KT880 hk hvis det kan hjelpe! Endret 28. desember 2004 av headcleaver Lenke til kommentar
jokkakim Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 (endret) har du satt jumperen på hdd'n på slave plassen? Endret 28. desember 2004 av jokkakim Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 hvordan gjør jeg det? har aldri satt inn mer enn 1 hardisk i en pc før Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 det er denne hdd'en 160gb wd Lenke til kommentar
jokkakim Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 vet ikke om du blir no klokere av dette bildet men... http://www.thegamesloft.com/hosted/harddrivejumpers.jpg Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 skal jeg ta ut den hvite saken som står på "piggene" å sette den på slave stedet? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 (endret) sånn! nå er den registret som slave i bios, men den ligger ikke i min datamaskin. må jeg installere den? edit: jeg gikk inn på legg/fjern maskin vare. der står det at 160gb hardisken fungerer som den skal, men jeg ser den fortsatt ikke i min datamaskin. hva skal jeg gjøre? Endret 28. desember 2004 av headcleaver Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Høyreklikk på Min Datamaskin, Trykk Manage og Se i Disk Managment. Se om den ligger der. Og formater derfra. Mener dt er sånn jeg har gjort dt før Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 ok, tusen takk! det virka! har 160gb ny hardisk! Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Det hadde du funnet ut vettu hvis du hadde lest Guiden øverst i forumet her. Men flott at det virket Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Høyreklikk på Min Datamaskin, Trykk Manage og Se i Disk Managment. Se om den ligger der. Og formater derfra. Mener dt er sånn jeg har gjort dt før har samme problemet men jeg finner ikke manage.............har norsk (bokmål) på pc'en.........litt hjelp hver så snill Lenke til kommentar
eXpired Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Høyreklikk på Min Datamaskin, Trykk Manage og Se i Disk Managment. Se om den ligger der. Og formater derfra. Mener dt er sånn jeg har gjort dt før har samme problemet men jeg finner ikke manage.............har norsk (bokmål) på pc'en.........litt hjelp hver så snill Høyreklikk Min Datamaskin -> Behandle -> Diskbehandling Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Høyreklikk på Min Datamaskin, Trykk Manage og Se i Disk Managment. Se om den ligger der. Og formater derfra. Mener dt er sånn jeg har gjort dt før har samme problemet men jeg finner ikke manage.............har norsk (bokmål) på pc'en.........litt hjelp hver så snill Høyreklikk Min Datamaskin -> Behandle -> Diskbehandling e finner ikke den nye s-ata HD'en (den er ikke der) Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Se i Hardwareprofilen. Se om det står evt feilmeldinger der. I Kontrollpanel>System>Device Manager.. Klikk på harddisken om den r der og oppdater drivern Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Se i Hardwareprofilen. Se om det står evt feilmeldinger der. I Kontrollpanel>System>Device Manager.. Klikk på harddisken om den r der og oppdater drivern takk......fikk det til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå