oan Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 Jeg skal kjøpe digitalkamera snart men har problemer med valget. Jeg synes LCD-skjermene er små og spesielt menyer kan være vanskelig å lese, vil derfor legge stor vekt på størst mulig LCD-skjerm med best mulig lesbarhet - samtidig som det selvfølgelig skal være et godt kamera også ellers, 3.2 eller 4 Mpix og pris ca. 4-7000 kr. Finner ofte i tester klager på at 'LCD-en kan være vanskelig å se spesielt i sollys, pga. manglende antirefleks' osv. men har ennå ikke funnet noen som skryter av god (og stor) LCD med antirefleks. Noen erfaringer eller forslag her ? Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 Leica har til nå den største LCD-skjermen på markedet. (kompaktkamera) Du finner mer info HER. Tror prisen ligger på omkring 9.000,-. Finner den ikke i prisguiden. Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 Jeg har selv et Canon PowerShot G2, denne har en god LCDskjerm. Det at skjermen er vridbar er etter min mening meget nyttig. MLW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå