joho83 Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 (endret) Tenkte å oppdatere chipsett driverne på den gamle pc'en til søstra mi, men vet ikke helt hvilken type MSI hovedkort jeg har. Det sitter en AMD Duron 900mhz i den, regner med at det er socket A. Hvordan kan jeg finne ut hvilket hovedkort som sitter i? Endret 28. desember 2004 av joho83 Lenke til kommentar
joho83 Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 Noen som har peil? Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 AIDA32 viser hva hovedkortet heter. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Eller så er den enkleste løsningen å flekke opp sidedekslet å se på hk. Lenke til kommentar
OJS Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Det enkleste er å bruke ett program som heter Everest Home edition, og det beste av alt er at det er gratis. Last det ned her http://www.lavalys.com Programmet gir alle opplysninger om din maskin. Lykke til, hilsen OJS See my profile... Lenke til kommentar
joho83 Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 Thanks! teknikeren: Det gjorde jeg, men eneste som sto på den var MSI..... Lenke til kommentar
LA8464 Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Tenkte å oppdatere chipsett driverne på den gamle pc'en til søstra mi, men vet ikke helt hvilken type MSI hovedkort jeg har. Det sitter en AMD Duron 900mhz i den, regner med at det er socket A. Hvordan kan jeg finne ut hvilket hovedkort som sitter i? Prøv live update ifra msi Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Thanks! teknikeren: Det gjorde jeg, men eneste som sto på den var MSI..... Det pleier å stå en modell betegnelse mellom PCI portene.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå