El Matador Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Hei! Hvor kan jeg få program til tv titting på nettet? Jeg har et program som heter "free internet tv" Men når jeg starter det kommer det opp en feilmelding. Finnes det andre lignende programmer som er gratis? Lenke til kommentar
ArcticIce Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Har jo alltids NRK Web-TV Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 hehe. Men sånn program som har MANGE programmer som jeg kan se på.. Lenke til kommentar
Den normale mann Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Har jo alltids NRK Web-TV Er det gratis da. Man må registrere seg og på noen av programmenen må man kjøpe et adbonent. Har ikke prøvd det fordi jeg leste at ikke alle programmene var gratis og på tv2-webtv var det ikke så mange som var gratis. Men hvor mange programmer kan man egentlig se uten å betale for dem? De eneste programmene jeg vet om som man er gratis er barnetv programmene. De slipper man også å registrere seg for, men er det noen andre? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 Ikke sånn "programmer" Programmer som gjør at jeg kan se på tv via internett. som f.eks free internett tv som har 700 kanaler. finnes det andre slike programmer ,bare som virker?? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Winamp har jo no sånnt no. men jeg vet ikke åssen man kan laste ned andre kanaler med det. Lenke til kommentar
bholmsen Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Hei, jeg gikk rett inn på Winamp nå, og gikk rett inn på Internet TV... Der er det TV i alle kategorier. Alt fra demoer fra demoscener i verden med fin Mod musikk til mye xxx.. Dyreprogram, nyheter og musikkvideoer Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 det Winamp greiene var flott, men hvor kan jeg laste ned flere kanaler enn de som er der inne?? (vis det går) nrk,tv2 eller no sånt?? Oi, det var veldig mye xxx! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 tror ikke man får nrk, tv2 og såmmt, men det bør vel gå ann å fa tak i flere kanaler Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 ok, Men hvordan?? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 Huff, ingen som vet hvordan? Kanalene i Winamp er det privat folksom legger de ut? Går det an å få store kanaler?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå