Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Trenger en ekstra router, enkelt å koble sammen 2?

Anbefalte innlegg

Denne 3com Officeconnect Wireless 11G CABLE\DSL Gateaway routeren har jeg idag.

Hvilken router bør jeg kjøpe som lett kan kobles sammen med denne? En lik en?

Den jeg har skal fortsatt være sjef, jeg skal kun bruke de portene som er på denne routeren til å koble opp 2 andre pcr, de skal ikke være trådløse.

Er det dette som kalles bridging? Er det en enkel operasjon? Hvilke instillinger må jeg ha?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En trådløs switch er kanskje en måte?

Ja for å si det på en annen måte,

vet noen her hva en dreambox er? Uansett, jeg skal knytte en dreambox til mitt trådløse nettverk, og en muligens også en skriver.

Men hoved poenget mitt er å koble dreamboksen på, det finnes også en annen løsning og det er en D-Link DWL 810+, men den er dyr

Lenke til kommentar
En trådløs switch er kanskje en måte?

Ja for å si det på en annen måte,

vet noen her hva en dreambox er? Uansett, jeg skal knytte en dreambox til mitt trådløse nettverk, og en muligens også en skriver.

Men hoved poenget mitt er å koble dreamboksen på, det finnes også en annen løsning og det er en D-Link DWL 810+, men den er dyr

Fy Fy! En dreambox :p Hehe.. Vet hva det er. Pappa har en slik en og han kjører nettet gjennom en router og så til en switch. Men du kan jo alltids bruke et trådløst akksesspunkt på dreamboxen? Hvis ikke jeg tar feil. Den funker jo helt likt som en Linux Pc.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...