ilpostino Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 noen som har peiling på hvordan jeg skal få til LimeWire med xp sp2? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Jeg har Xp Sp2 og bruker Limewire, og har ingen problemer... Kan du forklare hva problemet ditt egentlig går ut på? Lenke til kommentar
Myrsve Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 (endret) kan det være branmuren i windows XP? Endret 28. desember 2004 av Myrsve Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 vet ikke.. har åpnet for portene som LimeWire bruker. får tilogmed ikke koblet opp LimeWire nr brannmuren er disablet.. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 Jeg har Xp Sp2 og bruker Limewire, og har ingen problemer...Kan du forklare hva problemet ditt egentlig går ut på? LimeWire får ikke koblet seg til nettverket Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Sjekk tilkoblingsinstillingene. Det er også mulig at nettverket til Limewire er midlertidig nede. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå