PSV Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Hei, jeg lurer på å kjpe en server- maskin.... Kanskje fra Dell... Er det noen som vet leveringstid, o.s.v....??? Trenger man agp-skjermkort i en server-maskin?? Her er spesifikasjonene: Win XP Home Norsk Intel Celeron 2.4 GHz 512MB Single-channel DDR DIMM 40GB IDE harddisk 48x CD-ROM Dell Picture Studio Standard Edition Dell QuietKey tastatur, standard PS/2 Dell PS/2 mus med scroll wheel Microsoft Works 7.0 Norsk PRIS - 2.096 KR inkl. frakt Har en gammel 19'' Hansol som jeg kan bruke som skjerm.... Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Virka som om det var mye for pengene der.. Kan faktisk fungere som en veldig god server til alt.. Men som spillserver for det heftigste spillene så vil den slite litt.. Kjør på! Lenke til kommentar
PSV Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 OK, men jeg hadde mange spørsmål der oppe... Forresten, vet noen om det finnes USB-skjermkort??? Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 1. Er det noen som vet leveringstid, o.s.v....??? 2. Trenger man agp-skjermkort i en server-maskin?? 3. Vet noen om det finnes USB-skjermkort? 1. Hm. Min Onkel bestilte seg en PC fra Dell Fredag 17. Desember, og han fikk den i dag. 2. Nei.. 3. Tror det er under utforskning.. Mulig det har kommet diverse steder men isåfall er det neppe billig.. Hva i all verden skal du med det når du ikke trenger noe mer enn integrert i en server allikevel? Trenger langt fra noe rå kraft på den fronten i en servermaskin.. Integrert er mer enn nok.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå