Bruker-33331 Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Dette er nesten som en kamerat fortalte meg. Han kom hjem fra skolen og satt seg ned foran pc'en. Så stod det en lapp på skjermen: "Ikke skru på skjermen!!" som faren hans shadde skrivd. Da måtte han jo selvfølgelig skru den på og over hele skjermen var det slike nedlastnings bokser. "55% downloaded of lesbians playing" og masse sånt Smart å skrive lapp på skjermen, for da må man liksom skru den på OMG :!: :!: Dagens ^_^ Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Det blir litt som når man sier til toåringer: "Ikke putt erter opp i nesa"... En liten stund senere sitter man sannsynligvis med en saftig operasjonsregning i hånda... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Det blir litt som når man sier til toåringer: "Ikke putt erter opp i nesa"... En liten stund senere sitter man sannsynligvis med en saftig operasjonsregning i hånda... NEI! Koster ikke mye.. Bare tar den ut med og blåse. eller bruke pinsett . kan gjøre vondt.. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Det blir litt som når man sier til toåringer: "Ikke putt erter opp i nesa"... En liten stund senere sitter man sannsynligvis med en saftig operasjonsregning i hånda... NEI! Koster ikke mye.. Bare tar den ut med og blåse. eller bruke pinsett . kan gjøre vondt.. Jeg har hørt at hvis den først kommer inn, kommer den ikke ut igjen uten operasjon... Jeg har nemlig ikke prøvd det selv... Hvorfor skulle jeg?... Lenke til kommentar
aklla Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Jeg har hørt at hvis den først kommer inn, kommer den ikke ut igjen uten operasjon... Jeg har nemlig ikke prøvd det selv... Hvorfor skulle jeg?... helt feil, de kommer lett, broren min prøvde da han var liten har ikke lest hele denne tråden, men det er en kjedelig tall-kode bak de "må ikke skrapes" feltene, denne tall-koden står gjerne også åpent på loddene Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 (endret) Nå har ikke jeg lest alt som står her, men det er en grunn til at det er det (Jeg har startet en slik tråd som dette før under "Annet") Hvis noen har skrapet det riktige feltet på en kontantkort, lader telefonen, manipulerer kortet de har brukt slik at et 3-tall blir til et 8-tall etc. Når de da går til butikken for å klage på at koden ikke funker på kortet de har kjøpt (og senere manipulert), kan jo betjeningen bare skrape "ikke skrap" feltet, og se om det stemmer overens med "skrap" feltet. Det er da én teori? EDIT: Pointet var at da kan ikke manipulerte kort byttes inn mot nye Hvis ikke kunne man jo bruke samme konantkort flere ganger, i forskjellige butikker Endret 31. desember 2004 av -Teddy- Lenke til kommentar
sparks Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 hvis det er noe feil med kortet og du har skrapt det får du ikke penga igjen Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 HalTan:Kontrollkode? De sjekker da ikke måikkeskrapes feltet da du skal heve en gevinst! Har du vunnet 500k før? Tror de er litt mer nøye med kontrollen da enn med usle 20 kroners gevinster Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Hvor mange er det egentlig som vinner det da? Og hvorfor skal den være hemmelig... Lenke til kommentar
Th0mas Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 Sjokkerende nok har jeg enda ikke fått svar fra Norsk Tippings kundeservice, men jeg skal legge ut svaret når (hvis ) jeg får det Lenke til kommentar
Kris Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Nå har det gått noen år. Fått svar fra Norsk Tipping? Lenke til kommentar
Nesebrus Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 En venn av pappa vant en gang 500.000 på skrapelodd. Han jublet og løb til butikken for å innkassere pengene. Han leverte loddet til funksjonæren og begynte å steppe av glede. Funksjonæren studerte loddet og kunne bekrefte at han hadde vunnet og begynnte å steppe han også. Så skrabte funksjonæren "må ikke skrapes" feltet og han som hadde vunnet måtte bare gå hjem Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Hva har dette med konflikten nede på gasastripa? Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) Off topic: Jeg så en film på youtube, vet ikke om den er fake, men se selv: Endret 19. oktober 2009 av Kimelimm 1 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Hahaha, knallbra. Også direkte på TV. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 En venn av pappa vant en gang 500.000 på skrapelodd. Han jublet og løb til butikken for å innkassere pengene. Han leverte loddet til funksjonæren og begynte å steppe av glede. Funksjonæren studerte loddet og kunne bekrefte at han hadde vunnet og begynnte å steppe han også. Så skrabte funksjonæren "må ikke skrapes" feltet og han som hadde vunnet måtte bare gå hjem Dette høyrtest rart ut, er det ikkje funksjonæren som skal skrape feltet da? Lenke til kommentar
Joney Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Alle pakker med flax-lodd aktiveres i en terminal før de selges. Når man vinner noe, scannes strekkoden inn og en liten kontrollkode (da av og til under et "må ikke skrapes" -felt) må tastes inn manuelt for at man skal få utbetalt en premie. Selger skraper da ofte dette feltet. Dette hindrer f. eks at folk rapper med seg allerede skrapa lodd, for så å prøve å løse det inn andre steder. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Det er jo ganske teit, noen lodd har jo "ekstrasjanse" og andre finurlige skrapespill i tillegg til et skrap-tall-og-vinn-brett. I ekstase skal det ikke mye til for å skrape må-ikke-skrape. Ville da vært bedre om de som tar imot loddet skrapte, eller ihvertfall trykket inn tallet som står i ruten opp mot et nasjonalt register som sier om koden har blitt utbetalt eller om den kan heves nå. Slik kan de som liker mystikken glede seg, og de som lar nyssgjerrigheten overta, skrape. Som om bilprodusenter hadde en knapp det sto "Ikke trykk" på som eneste beskrivelse. Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) Hva skjer egentlig om du skraper der hvor du IKKE skal skrape og vinner noe på de(t) stedet/ne som du SKAL skrape? Du får pengene? For folk som tviler er videoen ikke ekte, typen er svensk komiker Endret 19. oktober 2009 av Wuvahef Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå