danyl Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Jeg er ikke helt supergod i CSS men prøver å lære meg. Men finner ikke ut av hvordan jeg skal gjøre en ting. Jeg ønsker å bruke ett bilde som overskrift til hvert kapittel. (dette fordi jeg vil ha noen ekstra effekter og fonter) Men, jeg ønsker at hvis personen ikke viser CSS stilarket så erstattes dette med bare en vanlig tekst. Disse overskriftene er forskjellig fra kapittel til kapittel. Er dette mulig? Og hvordan? Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Revised Image Replacement Lenke til kommentar
danyl Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 Fikk ingen av de til å funkere både i Firefox og IE... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Fikk ingen av de til å funkere både i Firefox og IE... Da er det nok du som har gjort noe galt. Jeg har også skrevet om «Leahy/Langridge-metoden» på norsk, mulig det kan være lettere å forstå. Lenke til kommentar
danyl Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 Da gikk det bedre... takker polecat! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå