L4r5 Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Satt å leste lokalavisa i dag og tok meg selv i å bli irritert over at det ikke var en seksjon bakerst i avisa der man kunne diskutere artiklene... Lurer på om jeg har brukt for mye tid her inne. Hva mener dere? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Eg har ihvertfall det.. For mye på metalstorm.ee også... For på internet generelt egentlig ... Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 nå i jula her vertfall jeg det Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Jeg vet det ettersom når jeg tenker på pc'en, så vil jeg ta selvmord. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Når jeg tenker på smilies jeg så gjerne ville brukt i dagliglivet. Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Når jeg tenker på smilies jeg så gjerne ville brukt i dagliglivet. Ryktene sier at det kalles ansiktsuttrykk. Har bare hørt om dem, men tror kanskje de finnes. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Når jeg tenker på smilies jeg så gjerne ville brukt i dagliglivet. Ryktene sier at det kalles ansiktsuttrykk. Har bare hørt om dem, men tror kanskje de finnes. passer seg ikke å rekke tunge i dagliglivet Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 passer seg ikke å rekke tunge i dagliglivet Har opplevd å være i situasjoner der det har vært passende jo Lenke til kommentar
Jan Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Med tanke på at jeg sitter her enn å sove så kan det godt tenkes at jeg sitter litt for mye nå i ferien. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Sitter jo her noen timer om dagen... Altfor mye! FYFY på meg Vet ikke hvordan jeg skal bli kvitt "hw.no" viruset heller... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå