fargoth Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 (endret) Jeg har lekt litt med et eksperiment i det siste, og nå lurer jeg på hva som kan forbedres visuelt. Jeg ønsker helst ikke så mye kritikk på selve koden, da jeg er smertelig klar over hvor håpløs den er. Jeg tenkte på å sette litt farge på siden, noen som har en mening om hva som kan passe? SIDEN Edit: prøver med en annen stil på "meny knappene", nå lukkes de ikke igjen fær man reloader siden eller trykker home linken. SIDEN2 Edit2: litt trøbbel med linking. Edit3: endret slik at home knappen på index2 linker til index2 isteden for index. Endret 28. desember 2004 av fargoth Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 - Dette har jeg ikke sett før, det skal du ha - Litt vanskelig å finne menyen - Menyen og det området deromkring får grå bakgrunn noen steder når musen er over, wtf? - Lagger veldig når jeg scroller - Hvitt og svart og kjedelig - Ingen tittel/header/logo? - Koden skal jeg unngå å omtale etter ditt eget ønske, men jeg kunne sagt mye fælt om den, bare så du vet det! Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Helt nytt. 10 poeng for det. Jeg ble fasinert over siden til å være såpass "enkel". 9/10 vil jeg gi den Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Kan ingen ting om koder Html og slik, bryr meg ikke heller. Men følte bare at jeg måtte uttale meg om siden. Veldig stilig. Frisker opp de gammle variantene man alltid støter på når man surfer. Keep it on man !! Lenke til kommentar
Scelus Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 + Utrolig originalt! - Stusselig, du bør virkelig få inn noen farger. - Vanskelig å få øye på menyen. - Kanskje litt stort? Bør slippe vertikal scroll når det er såpass lite innhold. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 Takker for konstruktiv kritikk. Jeg har testet siden i IE og Firefox, men ikke Opera og eventuelt andre browsere. Tror jeg laster ned Opera for å se. Jeg tenkte å legge få en header i øverste del av siden (over home menyen/knappen). Menyen og det området deromkring får grå bakgrunn noen steder når musen er over, wtf? Dette var meget besynderlig, jeg skal sjekke saken med det samme. Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Menyen og det området deromkring får grå bakgrunn noen steder når musen er over, wtf? Dette var meget besynderlig, jeg skal sjekke saken med det samme. « Vil tippe det er en Opera bugg... Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Synes ikke det er så vanvittig orignalt igrunn, men det er kjekt å se at det er noen som klarer å tenke utenom det vanlige. - times? nei takk. upassende, grusomt kjedelig, og uegnet til skjerm - farger? du kunne ikke prøvd å tegne inn en ekstra farge? blir veldig monotont nå - manger vanlige elementer som header, overskrifter, logo - koden er grusom Nydelig å se at folk tenker i nye baner, men det blitt litt for enkelt, dessverre. Skulle likt og sett en ny versjon med farger av dette hadde vært spennende. Du bør absolutt holde ved den stilen som du viser her nå. Lykke til videre, dette var spennede. Lenke til kommentar
HMaster Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Edit 2 ser ikke ut til å helt fungere i opera. "Info" og "Bilde" forsvinner ikke igjen etter at du tar vekk muspekeren, men "Home" gjør det. * Gi kanskje folk et hint om hva de forskjellige rutene representerer uten at de må ta muspekeren over? * Fonten bryter noe forferdelig med resten av siden. Ellers er den kjempetøff Lenke til kommentar
phanti Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Orginalt! Gleder meg til å se denne i en videreutviklet versjon med litt farger og skikkelig justerte margins/paddings lykke til videre. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Orginalt! Gleder meg til å se denne i en videreutviklet versjon med litt farger og skikkelig justerte margins/paddings lykke til videre. Du skrev akkuratt det jeg tenkte på å skrive Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå