Th0mas Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 (endret) Her kommer ett av mine uregelmessige frustrasjonsutrbrudd, og jeg beklager at det går ut over dere. Det store irritasjonsmomentet i dag er etiketter (Ja, da tenker jeg på fysiske etiketter, ikke etikette som i høflighet) Noe jeg har lurt på, og forsåvidt også irritert meg over lenge, er at det på de fleste etiketter står: BEST FØR: SE TOPP/BUNN/INNSIDE/UTSIDE/KORK e.l. Så må man begynne en febrilsk leting for å finne igjen "best før" datoen, som ofte er printet på så utydelig at den nesten er uleselig. Hvorfor, ÅÅÅÅ, HVORFOR kan de ikke skrive BEST FØR: 12.12.2004 istedetfor å henvise oss stakkars forbrukere til et annet sted på beholderen? Hvis noen vet, så er jeg veldig interessert i å høre det. Det var noe annet jeg skulle spørre om også, men det glemte jeg i farten, noe som også irriterer meg. Nå høres jeg kanskje ut som en utrolig negativ fyr som irriterer meg over alt, men det stemmer nok bare delvis Endret 28. desember 2004 av Th0mas Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Fordi de bruker én type kartong/pakning/etikett hele tiden, og fordi maskinene som trykker på «Best Før»-datoen er plassert der de er. Hvis de skulle ha hatt «Best Før»-datoen noe annet sted, måtte de enten ha trykket opp forskjellige etiketter for hver dag, eller bygget om maskinen som trykker på datoen. Tror ikke dette er noe problem for gjennomsnittsforbrukeren, da man etter hvert lærer seg at datostemplingen på for eksempel melkekartongene alltid er på den lille fliken øverst. Lenke til kommentar
Th0mas Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 Ja, der har du et poeng. Har tenkt på det jeg også, men finner det fortsatt ganske irriterende, og hvis jeg en dag skulle synke så dypt at jeg kjøpte en boks joikaboller, så ville jeg ikke ha den fjerneste anelse om hvor datostemplingen sto. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Du har ditt og stri med, skjønner jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå