Nitrius Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Satt nettopp å spilte litt på bf.no cs 2 dust only så la jeg merke til at jeg fikk enormt mye med hakking/nukking vet ikke helt hva jeg skal kalle det, det er akkurat som du går litt frem så blir du dratt litt tilbake, det har ikke noe med FPS å gjøre den er fin, så det jeg tror er at det enten er noe med linja eller servern, jeg har hatt det før å, men ikke så mye som akkurat nå, så jeg hadde håpet dere kansje viste hva det er og om det er noe som kan gjøres for å få det til å stoppe? Sitter på en 400 kbits linja begge veier om jeg ikke husker helt feil. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Hvis jeg forsto deg riktig, er det sånn jeg bruker å få når jeg har Bit Tornado i bakgrunnen, med mer enn to nedlastinger. Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Fikk du med deg hvor mye ms, du hadde i duren det "klikket" ?!?.. Eller kanskje det var serven som bugga litt... Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 det er sikkert noe rart med linja. Da det skjedde hadde jeg fin ping å det er det som var det rare, hadde vel rund 50 i ping om jeg ikke husker helt feil. Har vært borti det før men det er har vært i mindre doser enn hva som skjedde nå istad, og spilte en gang før idag å og da var det ikke sånn, men nå de siste 2 timene har det vært helt jævli. Det er som at du hopper frem og tilbake, akkurat som du spretter imellom en vegg på 5 cm, sånne småe dytt eller hva jeg skal si, det er som vis du går oppi ryggen på en annen spiller, bare at dette skjer når jeg ikke gjør det. Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Kanskje du blir slappet av Admin ;o .. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 (endret) Ikke vet jeg hva det er, skal teste litt mer nå så får jeg se, det er værtfall merkelig irreterende. Edit: akkurat som en form for lugging, du går litt fremover så blir du dratt litt tilbake, en rar form for lagging men uten at pingen er høy, kjørte stress test og den gikk fint fikk 83 fps. og jeg har prøvd å testet andre server men det sammen skjer det har bare blitt helt for jævli å spille nå Hadde blitt veldig glad vis noen kunne fortalt meg hva dette er og kansje gitt meg en forklaring på om det kan fikse på et enkelt vis. Endret 28. desember 2004 av ToxicMan Lenke til kommentar
Rage_Hunter Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Tro meg hvis pingen din er ok, er det serveren det er noe galt med. Spilte for noen dager på en Enemy Territory server og la merke til det var 0 lagg fra min side og plutselig diverse "hakk-lagg" fra serverens side. Dette førte til at jeg kunne gå noen meter fremover helt til serveren tok seg selv igjen og dro meg tilbake til utgangspunktet hvor den begynte å lagge... Irriterende men prøv på andre servere og se om det samme problemet oppstår. GL HF Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 akkurat det jeg har prøvd, og det samme skjedde, men nå har jeg bare testa på 2 server, Men etter å ha lest litt på steam sitt forum så kan problemet mitt kansje forklares som at det skipper, skipping vet ikke men jeg er værtfall sykt irretert over dette. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 (endret) Det er sånn som skjer når det lagger... Mulig choke?( hvis ikke du ser fps'en din så skriv net_graph 3 i console) EDIT: Trykkleif Endret 28. desember 2004 av Rune_F Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 (endret) Er net_graph jeg bruker og choke har jeg ikke noe av, kan hende jeg får 1-3 i choke inniblant men det er sjeldent, pingen er alt fra 30-90 noen ganger nede 25 men det er sjeldent, pingen er som oftest mellom 30-50 og ms min i net_graph ligger på rund 50. Edit: kansje jeg skal bytte tilbake til Ati sine drivere kansje det er problemet en eller annen rar feil med omega sine 4.12 drivere Endret 28. desember 2004 av ToxicMan Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Det er vanskelig, og forklare deg når vi ikke forstår helt, :--(.. Men prøv deg fram,. HF Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 Du kan si det er en form for lagging/skipping men det har ikke noe å gjøre med ping eller fps. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 (endret) Etter litt sletting av config.cfg fila og putta in litt tweaks som "cl_smooth 0" "r_shadows 0" "cl_rate 20000" så ser det faktisk ut til å ha forsvunnet men skal spille litt mer for å være sikker Edit: ja da ser det ut som problemet er borte Endret 29. desember 2004 av ToxicMan Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Fint for deg, for tråder med slike titler lever ikke lenge her på forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg