CreAtiv3 Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Kom til og tenke på at jeg enda ikke har fått en eneste spam mail tilsent min gmail konto. Det eneste jeg har fått i spam mappen min er nyhetsbrev som en gang i blandt havner der. Men er det bare meg eller mottar gmail sjenerelt lite spam? Bør vel kansje legge til at mailen min har 14 bokstaver og en . før @gmail.com Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Min er toniou og jeg får sjeldent spam... Jeg har aldri hatt problemer med spam heller... Lenke til kommentar
Even. Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Får ikke spam jeg heller....men har aldri hat tproblemer med spam heller Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Får vel en 3-4 om dagen. Og det verste er at jeg ikke har registrert meg rundt på diverse plasser, så adressa må ha blitt snappet opp på diverse sider... Lenke til kommentar
HMaster Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Har to gmail adresser, en til å registrere på sider og slikt, som jeg tenkte skulle ta unna det meste av spammen, og bruke den andre bare til å sende email og slikt. Ingen av adressene får nevneverdig spam. 0 per uke/måned vil jeg tro. Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 (endret) Får rundt 1 spammail i uka på min gmail. Edit: Sjekket nettopp mailen, noen som er interessert i "top quality medication at low prices"? Endret 28. desember 2004 av Jerre Lenke til kommentar
jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Får mye spam på min gmail mer en på hotmailen faktisk. kansje 5 - 6 til dagen men alle blir fanget opp av filteret da så de plager egentlig ikke meg noe serlig da. Adressen min er ganske lett å gjette seg til da. Så får mange spam mailer som ikke er til min konto egentlig. Lenke til kommentar
Lantador Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 har begynt å få endel spam på min gmail adresse ja. Lenke til kommentar
jin_X Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 får verken spam på gmail eller hotmail accounten min var litt før på hotmailen, men det har gitt seg helt nå Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Jeg har redirekta tre andre konti til G-mail kontoen, men så og si alt drit havner i spam søpla så det spiller ingen rolle. De tre andre kontiene har også spam filter som tar unna en del så jeg ser så og si aldri drit i inboxen min. Veldig fornøyd Lenke til kommentar
CreAtiv3 Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 har vell aldri hatt ett stort problem med spam før gmail. Uteom etter jeg byttet til gmail, når jeg avogtil sjekker min online.no mail så er den smekkful med Spam Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 fått 2 spam mail totalt. Gmail har også klart å snappe ordrebekreftelse fra PSdata som spam og da... Lenke til kommentar
Jan Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Har ikke fått noe jeg. Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 2-5 per dag, spamfilteret plukker det opp så det er egentlig ikke noe problem Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Har både Gmail å telenor mail får ingenting spam jeg Lenke til kommentar
Pels Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 har blitt rolig nå i spam mappa. Før kom det en del som f.eks.: free quality software osv .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå