Gå til innhold

Hvilken telefon er markedets beste pr. i dag

CALIE

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er vel N 6630 SE P910i Qtek 9090 eller Samaung D500(e).

Du glemte S700i

Men i fremtiden (første kvartal 2005) kommer N 7710 som har "alt". Litt usikker på om den har 3G da ;)

Den har ikke 3G

S700i er vel ingen supertelefon. Den har et bra kamera, minnebrikk, og en bra skjerm. Ikke noe særlig mer. Ikke 3G, ikke symbian, pocket pc eller annet mer avansert opprativsystem, ikke mye ekstra programmer, og kort sagt et digitalkamera du kan ringe med. Men rett meg om jeg har feil ;)

Lenke til kommentar
Det er vel N 6630 SE P910i Qtek 9090 eller Samaung D500(e).

Du glemte S700i

Men i fremtiden (første kvartal 2005) kommer N 7710 som har "alt". Litt usikker på om den har 3G da ;)

Den har ikke 3G

S700i er vel ingen supertelefon. Den har et bra kamera, minnebrikk, og en bra skjerm. Ikke noe særlig mer. Ikke 3G, ikke symbian, pocket pc eller annet mer avansert opprativsystem, ikke mye ekstra programmer, og kort sagt et digitalkamera du kan ringe med. Men rett meg om jeg har feil ;)

Den har mer enn D500, så hvordan kan en telefon med dårligere spesifikasjoner være mer ''super'' enn en som er bedre?!

Lenke til kommentar
Etter min mening er 6630 markedets beste. At S700i og D500 ikke har SymbianOS trekker så mye ned, at 6630 vinner kampen. Innen ytelse er også 6630 den kraftigste av de tre.

Den har 3G, og et godt kamera...

Men ikke touch-screen... P900/P910 sitter med et hav av muligheter pga dette, og er langt mer brukervennlig.

Sitter forøvrig med begge foran meg nå...

Lenke til kommentar
Men ikke touch-screen... P900/P910 sitter med et hav av muligheter pga dette, og er langt mer brukervennlig.

Sitter forøvrig med begge foran meg nå...

Bare et litt of tropic spørsmål: Siden du har P900 og P910i, syns du det er stor forskjell på de?

Ehemm... jeg mente 6630 og P900.. men jeg har vært endel borti p910 også.

Den har mulighet for større minne, som er et STORT pluss hvis man bruker den som mp3-spiller.

Det nye tastaturet skjønte jeg ikke helt vitsen med, men hvis noen har nytte av det, så er det også bare et pluss.

Utseende blir smaksak.. P900 har mindre knapper, og ser litt mer B&O ut på sånn måte.

Bortsett fra det, er det i og forseg samme tlf. Ikke nok forandringer at jeg gidder å bytte. Venter spent på en modell med 2-3mpix kamera, WLAN, 3G og annet minnekort. :)

Lenke til kommentar
Nja.. Finnes sikkert masse muligheter til de også.

Total Series 60 programs: 761

Total UIQ programs: 699

Hentet fra my-symbian.com

Muligheter ja.. men de blir som å bruke en PC uten mus... langt mer tungvint enn å trykke direkte på ting.

Gidder ikke å dra opp konkrete eksempler, men de som har prøvd vet hva jeg mener. For all del, 6630 er en super tlf.. 3G er spesielt attraktivt. :)

Lydkvaliteten er også mye bedre på p900/p910..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...