TBJ Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Hvordan kan jeg se de gjemte katalogene under internett temp mappa mi? (se bilde - eks. mappe OLK8E) Som dere kan se på bilde, så ser jeg ikke mappa OLK8E i vanlig utforsker. Men jeg får frem mappa når jeg skal lagre vedlegg i mail (se bilde i den rød rammen). Jeg har satt opp utforskeren min til å vise alle filer. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Sett på visning av skjulte filer. Verktøy > Mappealternativer > Vis > Vis skjulte filer og mapper. Lenke til kommentar
TBJ Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 Jeg har satt opp utforskeren min til å vise alle filer. Instillingene: Sjekk gjerne utforskeren hos dere før dere svarer. Kan dere se noen mapper under Temp. internet files? Sjekk så hva som skjer hvis du åpner et dokument (f.eks. word eller excel) i en mail og så velg "lagre som" i dokumentet. (da befinner vi oss i en undermappe til temp.internet files) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå