RAM Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Vet du om et bra sted på Internett der man kan bestille filmer etter tittel, men likevel betale på vanlig måte; altså ikke over nett? Jeg er skeptisk til å handle over nettet, men det går bra å bestille over nettet synes jeg. På forhånd takk. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 på cdon.com der får du tilsendt faktura... Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Jeg er også skeptisk til dette, men jeg har brukt play.com og det gikk helt fint, i tillegg så er filmene ekstremt billige der Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Jeg er også skeptisk til dette, men jeg har brukt play.com og det gikk helt fint, i tillegg så er filmene ekstremt billige der Ja! Men pass på å bestille for under 200 kr. pr. pakke, ellers så får du tollgebyr... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 (endret) på cdon.com Er ikke de fleste dvd-coverne på CDon svenske da? Pluss at du ikke får norske tekster? Endret 28. desember 2004 av Slettet-IBL5Pam9QB Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 www.play.com er en veldig bra side. Får filmene fra england. Les litt om play og du vil skjønne at det er en bra side. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 på cdon.com Er ikke de fleste dvd-coverne på CDon svenske da? Pluss at du ikke får norske tekster? Alle coverne er svenske ja, men husk at i hele europa kan du kjøpe filmer med norske undertekster så det er ikke noe problem! Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 på cdon.com Er ikke de fleste dvd-coverne på CDon svenske da? Pluss at du ikke får norske tekster? Alle coverne er svenske ja, men husk at i hele europa kan du kjøpe filmer med norske undertekster så det er ikke noe problem! Du kan ikke regne med at DVD-filmer kjøpt i utlandet har norske tekster. Bare et fåtall av dem som har det... Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 deler play.com opp bestillingen slik at pakkens verdi ikke overskrider 200 kr ? har hørt om steder som gjør dette mener jeg! Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 deler play.com opp bestillingen slik at pakkens verdi ikke overskrider 200 kr ? har hørt om steder som gjør dette mener jeg! Fraktpriser er inkludert i prisen på Play, så da kan du jo bare kjøpe flere ganger uten at du taper på det! Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 (endret) på cdon.com Er ikke de fleste dvd-coverne på CDon svenske da? Pluss at du ikke får norske tekster? Har kjøpt mange filmer på Cdon.com. Alle har norsk tekst. Rart at ingen har nevnt Dvdstrax. Genial plass. Leveres med faktura. Edit: Dvdstrax deler opp orderen så langt det lar seg gjøre. Endret 28. desember 2004 av Aeternus Lenke til kommentar
Sleepy Gary Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 deler play.com opp bestillingen slik at pakkens verdi ikke overskrider 200 kr ? Ja de sender alle dvdplater separert, så du kan bestille mange dvdfilmer i samme bestilling, så lenge ikke selve filmen koster over 200kr. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 www.dvd.no er bra da... Lenke til kommentar
Algron Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 www.play.com funker glimrende Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 (endret) Gratis Porto: www.play.com (Problemet med å bestille Britiske DVD'er er at alt for mange er klippet. Men fortvil ikke, dvdcompare viser hvilke som er klippet og hvike som ikke er) www.playusa.com www.dvdsoon.com www.cd-wow.com www.dvdboxoffice.com www.dv-depot.com (Gratis porto på noen DVD'er) Andre: www.dvdpacific.com www.dddhouse.com (Flere asiataiske dvd'er til 20kr pr stk) www.hkflix.com www.deepdiscountdvd.com www.dvdpricesearch.com - Her kan du sjekke prisene fra dvdboxoffice, dvdsoon, hkflix og deepdiscount + mange andre. Så slipper du å søke så mange ganger for å finne billigst utgave. www.dvdcompare.net - Her kan du finne ut hvilken DVD utgave som er best. Endret 28. desember 2004 av Scarface^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå