uberhunter Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 kondolerer så meget Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Blir nesten lei meg når jeg leser Kondolerer. Lenke til kommentar
MountainRivera Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Jeg kondolerer så meget! Det er alltid trist når noe slikt skjer. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Kondolerer Marianne Heiberg Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Kondolerer på det dypeste Lenke til kommentar
MagE Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Kondolerer, dødsfall er aldri kjekt Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 kondolerer så meget. Kan ikke tenke meg kordan det må føles og at hun gjennomførte julen på den måten sier jo litt om henne. RIP Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Jeg bare gruer til muttern drar fra denne verden. Kondolerer på det sterkete Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Hennes arbeid og forskning har inspirert meg og mange andre. Møtte henne i forbindelse med studiene mine. Et varmt og engasjerende medmenneske. Kondolerer på det sterkeste og ønsker deg og din familie styrke i tiden fremover. Hvil i fred. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Kondolerer selvfølgelig! Lenke til kommentar
Polmen Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Kondolerer Er forferdelig når slikt skjer, jeg kan ikke tenke meg hvordan du har det nå... Men at hun gjennomførte julaften slik beviser at hun var en sterk person, du bør være stolt over det Lenke til kommentar
iacob Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 At folk dør er no dritt! Kondolerer Iacob Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå