FuzzFuet Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Jeg skal kjøpe meg en AMD 64 3000+! Tenker det er på tide og bytte ut min Duron på 1 GHz Men noen spm. 1. Boxed kjøleren som følger med, er den bra? Jeg er ikke den typen som bruker mange penger for og få det mest mulig støysvakt! 2. Kjølepasta, jeg har en tube med "Titan- Silver Grease" er den bra nok, eller bør jeg bruke en annen type? 3. Hvordan har jeg på kjølepastaen på best mulig måte? PS: Dette er første gangen jeg kjøper meg en CPU og monterer den selv! Det kan komme flere spm.! Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 1. Det varierer litt så du må spørre en som har den, selv liker jeg å kjøpe tray og en viftte ved siden av. 2. Den holder nok den ja, tenker at det uansett følger med en thermalpad eller goop som også gjør nytten. Skal du kjøpe er Artic silver veldig bra. 3. En dråpe på kjernen som smøres tynt ut med bankkort eller noe annet. Sett på kjøleren og ta den av og titt under den for å sjekke om den har kontakt (det skal sitte igjen en del goop) Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 Kjernen vil si mitt på der det står "64"? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå