runela Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Når jeg starter opp maskinen av og til, kommer det rare streker i oppstarten og i windows. Hvis jeg starter et spill når det er sånn, blander fargene seg og det blir masse streker og ingen ting fungerer. Hva kan det være som forårsak dette? Tror dere det kan være noe feil med skjermkortet mitt? Jeg hadde ikke dette problemet med mitt gamle skjermkort. Hva kan årsaken være? Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Varme? Har du klokket? Det høres ut som artifacts. Lenke til kommentar
runela Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 (endret) Jeg har god kjøling.. og har nok ikke klokket kortet nei. hmmm virker litt rart me artifacts i bios og i windows... det er faktisk sånn når reklamebildet med en gang du starter maskinen. Endret 28. desember 2004 av Zx45 Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Skjedde dette helt plutselig? Lenke til kommentar
runela Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 Skjedde dette helt plutselig? nei har vert jevnelig helt siden jeg fikk kortet Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Søk opp mine gamle poster, høres ut som samme feil jeg hadde. Skjermkortet var ødelagt :/ Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Hvis det er noe slikt tull med noe som helst når du får det, så må det jo returneres med en gang Lenke til kommentar
EpziloN Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 jeg har to triper over skjermen min til en hver tid men det er fordi jeg har en trinitron skjerm. ikke at de er veldig synlige. Epz. Lenke til kommentar
runela Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 Hvis det er noe slikt tull med noe som helst når du får det, så må det jo returneres med en gang merka det ikke med en gang. det kommer bare av og til så jeg er redd for at det skal bli godkjent i testing fordet om det gjør rare streker av og til Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Prøv å send det inn, hvis det er noe feil, så får du nytt.. ellers får du det tilbake. ikke værre enn det Lenke til kommentar
runela Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 Prøv å send det inn, hvis det er noe feil, så får du nytt.. ellers får du det tilbake. ikke værre enn det litt surt og betale flere hundre kroner for testing vis det ikke er noe feil med det. og sitte igjen med masse striper av og til Lenke til kommentar
MortenGj Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Prøv å send det inn, hvis det er noe feil, så får du nytt.. ellers får du det tilbake. ikke værre enn det Jeg vet at f.eks komplett tar 150kr, + porto (de skal jo sende det tilbake til deg) hvis det ikke er noe gale med kortet. Dette er kjipt å betale hvis det faktisk er noe gale med det. Det jeg ville gjort var å sendt en mail/ringt og forklart situasjonen. Jeg ville også sagt at det bare kom noen ganger og spurt om de kunne f.eks kjøre opp 3D programmer, slik at de fikk se strekene de også. -MortenGj Lenke til kommentar
runela Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 Prøv å send det inn, hvis det er noe feil, så får du nytt.. ellers får du det tilbake. ikke værre enn det Jeg vet at f.eks komplett tar 150kr, + porto (de skal jo sende det tilbake til deg) hvis det ikke er noe gale med kortet. Dette er kjipt å betale hvis det faktisk er noe gale med det. Det jeg ville gjort var å sendt en mail/ringt og forklart situasjonen. Jeg ville også sagt at det bare kom noen ganger og spurt om de kunne f.eks kjøre opp 3D programmer, slik at de fikk se strekene de også. -MortenGj jeg sendte en mail til komplett for en stund siden. og de sa jeg skulle sende det inn. men de syntes feilen hørtes litt rar ut. Siden det bare kommer av og til. men den kommer bare rett etter jeg har slått på maskinen. Hvis den ikke blir sett da. kommer den ikke i det hele tatt. Lenke til kommentar
abcosv Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Hadde en lignende feil på mitt gamle skjermkort. Denne kom først etter flashing av biosen på skjermkortet. Lenke til kommentar
runela Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 Hadde en lignende feil på mitt gamle skjermkort. Denne kom først etter flashing av biosen på skjermkortet. Jeg har nok ikke flashet kortet heller Lenke til kommentar
dj_j0tul Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 kan hende du har fått et "ompakket" kort..? Et som har vært solgt før... forsøkt flashet uten hell...flashet tilbake og prøvd å lure feks "komplett" med å ta dette som en vanlig retursak? Har vært borti slikt mange ganger før der jeg jobber... (bilrekvisita).... folk som leverer tilbake Defa-varmeblokkelementer de har montert feil, fjernet de fleste spor av feil, og tatt det opp som en retursak. Folk er frekke ass... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå