Gå til innhold

Rare streker... på skjermen

runela

Anbefalte innlegg

Når jeg starter opp maskinen av og til, kommer det rare streker i oppstarten og i windows. Hvis jeg starter et spill når det er sånn, blander fargene seg og det blir masse streker og ingen ting fungerer. Hva kan det være som forårsak dette? Tror dere det kan være noe feil med skjermkortet mitt? Jeg hadde ikke dette problemet med mitt gamle skjermkort.

Hva kan årsaken være?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Prøv å send det inn, hvis det er noe feil, så får du nytt.. ellers får du det tilbake. ikke værre enn det :)

Jeg vet at f.eks komplett tar 150kr, + porto (de skal jo sende det tilbake til deg) hvis det ikke er noe gale med kortet. :) Dette er kjipt å betale hvis det faktisk er noe gale med det.

Det jeg ville gjort var å sendt en mail/ringt og forklart situasjonen. Jeg ville også sagt at det bare kom noen ganger og spurt om de kunne f.eks kjøre opp 3D programmer, slik at de fikk se strekene de også.

-MortenGj

Lenke til kommentar
Prøv å send det inn, hvis det er noe feil, så får du nytt.. ellers får du det tilbake. ikke værre enn det :)

Jeg vet at f.eks komplett tar 150kr, + porto (de skal jo sende det tilbake til deg) hvis det ikke er noe gale med kortet. :) Dette er kjipt å betale hvis det faktisk er noe gale med det.

Det jeg ville gjort var å sendt en mail/ringt og forklart situasjonen. Jeg ville også sagt at det bare kom noen ganger og spurt om de kunne f.eks kjøre opp 3D programmer, slik at de fikk se strekene de også.

-MortenGj

jeg sendte en mail til komplett for en stund siden. og de sa jeg skulle sende det inn. men de syntes feilen hørtes litt rar ut. Siden det bare kommer av og til. men den kommer bare rett etter jeg har slått på maskinen. Hvis den ikke blir sett da. kommer den ikke i det hele tatt.

Lenke til kommentar

kan hende du har fått et "ompakket" kort..? Et som har vært solgt før... forsøkt flashet uten hell...flashet tilbake og prøvd å lure feks "komplett" med å ta dette som en vanlig retursak?

Har vært borti slikt mange ganger før der jeg jobber... (bilrekvisita).... folk som leverer tilbake Defa-varmeblokkelementer de har montert feil, fjernet de fleste spor av feil, og tatt det opp som en retursak.

Folk er frekke ass... :mad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...