Gå til innhold

Hjelp, hvilken musematte skal jeg kjøpe?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
der du har slike tippeplasser på butikker å sånt er det ofte matter fra norsk tipping, jeg tok bare med meg 2 stykker :p funker bra både med laser og kule!

planen var å BRUKE litt penger da...

få noen seriøse forslag...!

du må nesten prøve å finne det ut selv, prøv da vell! du kjenner sikkert noen som har en icemat, surrface....bare prøv deres å den som passer best kjøper du!

Lenke til kommentar

FUNC musematte, mange av kompisene mine som har den, inkludert meg, og vi er ALLE kjempefornøyde! Om du søker så finner du sikkert tester av dem på www.gamer.no, eller noe slikt ;)

edit: bruker logitech mx500 musematte med unknown skatez. Glir utrolig bra!

Endret av el`satanical
Lenke til kommentar

kan hende det er mange som liker func, men å ha godt fra func til qpad er en av de bedre kjøpene jeg har gjort gjennom tidene.. funcen er alt for liten, den spiser skates som bare det, den har en irriterende gummi kant rundt matta som stopper musa hvis du kommer litt utafor, den blir slit fort(spesielt hvis du bruker litt harde skates) gummi basen krymper etter en stund og den har får dårlig grep på glatte bord etter litt bruk. Med andre ord, kjøp qpad :p skal ikke si at funcen har dårlig glid for det er en god matte, men jeg syntes ikke den har bra nokk holdbarhet..

Lenke til kommentar
kan hende det er mange som liker func, men å ha godt fra func til qpad er en av de bedre kjøpene jeg har gjort gjennom tidene.. funcen er alt for liten, den spiser skates som bare det, den har en irriterende gummi kant rundt matta som stopper musa hvis du kommer litt utafor, den blir slit fort(spesielt hvis du bruker litt harde skates) gummi basen krymper etter en stund og den har får dårlig grep på glatte bord etter litt bruk. Med andre ord, kjøp qpad :p skal ikke si at funcen har dårlig glid for det er en god matte, men jeg syntes ikke den har bra nokk holdbarhet..

Joda, gummikanten kan være litt irriterende. men ikke noe som bryr meg egentlig. At den er liten har jo mye med behov å gjøre. Jeg har faktisk ikke plass til noe særlig større matte... Den spiser ikke mine skatez noe særlig, men uansett så er skatez forbruksvare, holder ikke evig ;) En kompis av meg har hatt en slik FUNC matte i sikkert 3-4 år, og den er like god nå som når jeg prøvde den første gang hos han. (og ble frelst)

Lenke til kommentar

3-4 år ? det har jeg tung for å tro men men ... min matte var jo direkte ubehaglig etter 2år helt uten bruk av skates.... men ja det med størrelsen er jo en smak sak, men joo funcen spiser skates, det gjør alle harde grove matter, det sier jo seg selv egentli..

Lenke til kommentar

Musematten er egentlig ikke veldig vesentlig. I f.eks cs ble "Damien" kåret til verdens beste aimer, og han hadde en pokemon lefse av ei matte. Det er bare å bli vant med den du har. Men hvis du absolutt skal ha noe anbefaler jeg Stealpad S^S.

Stealpad

Hvis du skal drive serriøs gaming ville jeg nok byttet ut mus først.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...