superreven Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Åpnet nettopp pakken, pakket den ut å var helt vill etter å få prøvet den! Sitter på LAN å spiller CS:S og oppdager til min forferdelse at høyre-musknapp henger seg. Begynner med pistolen på CT f.eks. så tar han silenceren av og på hele tiden, helt til jeg tar fingen under høyre musknapp og løfter den opp! Det samme skjer neste gang jeg trykker på høyre knapp, og neste, og neste... Har jeg en røten mus eller er det driverene? Har ikke lagt inn noen driverer enda, da jeg har lest at folk har slitt med de som følger med musa... Lenke til kommentar
Silver2k Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Kan være musa...men som oftest er det snedig med drivere har foressten samme mus uten noen problemer... Lenke til kommentar
hakrist Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Jeg hadde samme problemet med razer viper musa mi, men det gikk over av seg selv etter litt bruk. Skal funke helt fint uten drivere den musa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå