Ordinær Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 (endret) Hei Min 3 dager gamle PS2 vil i dag plutselig ikke lese spillene lenger! Når jeg starter kommer menyen, og hvis jeg tar Browser står det "There is no data." Jeg har prøvd forskjellige spill men ingen virker. For meg såhøres det ut som om Dvden ikke vil snurre, som om den ikke merker at det er noe der. Hva kan være problemet? Funket fint da jeg la meg i går. Hvis jeg ikke får den til og virke, prøver jeg og bytte den. Men fint hvis noen kan hjelpe for det.... PS: det er den nye tynne versjonen Endret 28. desember 2004 av Do_the_Bender Lenke til kommentar
Dunker Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Bytt den!! Hvis du får det samme problemet igjen, så må du ta deg en prat med dudene du kjøpte hos. Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Det er ikke mye man kan gjøre med ps2 enn og åpne den, tro meg har ødelagt en selv og angrer. Så ikke la deg friste ved og gjøre feilen som meg, bytt den ja. Lenke til kommentar
ZlummGlumm Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Samma som med min første... den lager vel ikke en rar lyd når den prøver å lese dvd'n? Men det er bare å gå og bytte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå