Gå til innhold

Hvilke 6600GT kort skal jeg velge?

crazyboy

Anbefalte innlegg

Har tittet på disse to:

MSI GeForce 6600GT 128MB GDDR3 AGP, NX6600GT-VTD128, DVI/ViVo, Retail

eller

XFX GeForce 6600GT 128MB GDDR3 AGP, Tv-Out, Dual-DVI, Retail

Ytelsen er vel sånn ca den samme, så det viktigste er at det er så stille så mulig.

Fant bare én test på MSI kortet, men det kortet de hadde fått inn var det tydeligvis en defekt kjøler på. Så hvis noen har et av disse kortene eller har en link til en test, si gjerne ifra.

Har et GF4 Ti4200 med en slik nå, kan jeg eventuelt bruke den på et 6600GT kort?

Mvh

Crazyboy

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg valgte nylig selv MSI kortet når jeg stod overfor samme kandidater.

Hovedsaklig pga at det har video in.

MSI skryter av sin Dymamic overclocking express technology som automatisk justerer overklokkingen etter behov, vet ikke hvor bra det funker i praksis, ettersom jeg ikke har testet kortet ennå.

MSI skryter også av meget stillegående vifte, 28dB. Merk også at det er ny kjøler på AGP versjonen i forhlod til PCIe versjonen som anandtech testet.

XFX kortet har fått god omtale, så er nok et godt valg det også. Men det støyer endel i følge tester.

Endret av Vegggen
Lenke til kommentar
gå for xfx du. det kommer på andre plass av alle 6600gt korta. link

Det er nå ikke samme versjon av xfx kortet !! :)

Det kortet som kommer på 2 plass er: XFX Geforce 6600GT Extreme Gamer edition ikke vanlige xfx kortet til 1750kr.

Litt lenger ned på testen står det: "XFX doesn't make the list because, at this point, we aren't sure which way they are going to go with the design. It looks as if they are adopting a design more like Leadtek's and just expanding the contact area with the area around the core, so they may be dropping the rubber altogether. Hopefully, they'll just find some rubber that fits and squeeze it on in there"

men for all del gå for xfx kortet til 1750! har tenkt meg det selv ;)

leif

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...